środa, 24 grudnia 2014

Wesołych Świąt!




Keks wyjęty z piekarnika, ulepiona setka pierogów. Można już nic nie robić... Oczywiście w wersji z marzeń, bo lista rzeczy do zrobienia wciąż się wydłuża, zamiast skracać. Świąteczny rozgardiasz ma swój klimat, byle tylko nie przesadzić i za bardzo nie zmęczyć się przed Wigilią. W końcu czas na malowanie paznokci też musi być :)

Pokażę Wam moją propozycję na świąteczny wieczór/dzień. Jak kto woli :) Jest elegancko. Nie wiem, jak Wy, ale ja lubię się odpicować na Święta :) Głównym bohaterem zdjęć jest wieniec, który zrobiłam całkowicie sama i się nim zachwycam ;) Propozycje z Home&You były piękne, ale zdecydowanie nie na moją kieszeń. Więc jak pomysłowy Dobromir przebiegłam między alejkami w Auchan i zdobyłam to, czego mi potrzeba :)

Życzę Wam, żebyście zobaczyli sanie Mikołaja na niebie i dali się ponieść magii Świąt!











8 komentarzy:

  1. pierniczki wyglądają bardzo smakowicie ♥
    Wesołych ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie wyglądasz!
    ta bluzka - zdecydowanie - ma swój urok!
    ja też jednak będę odpicowana ;P
    w bryczesach odpadł guzik, musiałam inne spodnie skombinować.
    a jak spodnie inne, to i resztę inną dobrałam ;)

    wszystkiego co najlepsze dla Ciebie - pod te Święta!
    buziaki i uściski!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierniczki są śliczne ! ;)
    I ładne masz czółenka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę takich pięknych pierniczków, pewnie smakowały świetnie :) Ja niestety w tym roku ich nie robiłam, czego bardzo żałuję. Ja też bardzo lubię ubrać się inaczej niż na co dzień, wyglądać wyjątkowo. Bardzo podoba mi się twoja stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale pierniczki smakowicie wyglądają! Śliczna bluzeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tam ;-) pierniczki może i wyglądają smakowicie;ale nie tak smakowicie jak Ty ;-);świetnie spodnie i doskonale dobrana góra ;-).

    OdpowiedzUsuń