piątek, 19 grudnia 2014

Szara eminencja

Ostatnio upodobałam sobie złuszczoną farbę drzwi garażowych na tło moich ubiorów. Ciekawy klimat tworzą, a wiadomo, że piękne zdjęcia w terenie to głównie domena lata i wiosny. W pozostałe 6 miesięcy trzeba się ostro nakombinować. Także staję sobie pod drzwiami garażowymi zadowolona, że za daleko nie muszę chodzić. Ale dziś... "Coś czuję, że zaraz pojawi się właściciel. I nas pogoni, albo coś" No i wykrakałam. Pan był nieco zdziwiony, że ktoś robi sobie zdjęcia pod jego garażem, ale za to ucięliśmy sobie bardzo miłą pogawędkę. Normalnie jak nie ze starszym Panem z Polski. Miła odmiana po kobiecie wpychającej się w kolejkę u lekarza i przepychaniu mnie co chwilę przy stosiku z owocami, bo ciężko powiedzieć "przepraszam". I miłym być. I się uśmiechnąć. Ostatnio intensywnie nad tym pracuję i staram się okazywać życzliwość ludziom, którzy niekoniecznie mają coś wspólnego z życzliwością. 

Aura w ogóle nie zimowa, czas się przyzwyczaić, że klimat się zmienił i zima przesunęła. Ale za to, gdy 8 stopni na dworze, można bez obaw się rozebrać i nie obawiać o zapalenie płuc. Taki plusik :)

PS. Zapraszam na artykuł "Lekko w Święta" :)







15 komentarzy:

  1. ej, jaka fajna ta spódnica!
    jak wiesz - chociażby po wizycie u mnie, przy tym najnowszym poście ;P - ja na widok spódnicy, a eleganckiej to już w ogóle, zwykle drgawek dostaję. Ale ta Twoja, to mi się podoba!
    sama bym przenigdy takiej nie wdziała, ale patrzeć na Ciebie w niej - sama radość ;)

    i tego tam - podziwiam, że masz siłę i wytrwałość do tego, by nawet mało życzliwym życzliwość okazywać ;P
    ja nie mam na to nerwów, pasuję zwykle ;P

    P.S. co do tych talerzy, to jak już mają latać, to byle puste - łatwiej sprzątnąć ;P

    ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  2. haha wiesz że też się czaję na takie jedne garażowe drzwi? :D pomyślałam, że mogłyby stworzyć fajne tło do zdjęć :)

    Twój zestaw bardzo mi się podoba. Niby na luzie, ale kobiecy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja uwielbiam szarosci, dla mnie perfekto!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna spódniczka :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spódnica jest świetna - od razu rzuciła mi się w oczy i przyćmiła wszystko - oryginalna, tez chcę taką!:p

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie wyszłaś na drugim zdjęciu! :D i super spódnica i narzutka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna spódniczka :)

    tojasolange.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak wspaniale! Ta spódnica jest idealna

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia na tle tych drzwi mimo wszystko wyszły mega klimatycznie! :) Pan powinien się cieszyć, że promuje je taka ładna dziewczyna :) hehe
    Nie ma co się martwić, dziś najkrótszy dzień w roku, ale ku uciesze nas-blogerek, od jutra dni zaczną się robić co raz dłuższe, więc i szansa na lepsze, wyraźniejsze zdjęcia od razu pojawia się na horyzoncie :D hihih
    Świetna spódnica, mam bardzo podobną z Mohito, też taką asymetryczną :) Super wyglądasz :)
    Pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja się cieszę, że śniegu nie ma - ponoć teraz zimy mają byc nie takie śnieżne, mnie to nie przeszkadza.
    A zestaw bardzo fajny, lubie szarości

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie wyglądasz, bardzo fajna spódnica. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zachwyca mnie Twoja spódnica, jest cudowna! ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Że też nie pomyślałam, że można by wykorzystać te kilka 'C więcej do kilku ujęć na zewnątrz… ;) Piękną mamy jesień tej zimy ;)

    OdpowiedzUsuń