piątek, 12 grudnia 2014

Sensualnie

Lubię być obdarowywana. Ale kto nie lubi, prawda? Odrobina egoizmu jest potrzebna w życiu. Lubię dostawać ładne prezenty i czuć, że pochodzą od serca. Miło jest wiedzieć, że ktoś mnie zna i wie, co lubię. Wyciągnie na spacer, gdy mi kiepsko i zabierze na naleśniki, bo bardzo lubię szpinak. A później krzyknie z przerażeniem, gdy nakryję go na chowaniu prezentów, "bo przecież miałaś siedzieć w pokoju!". Oj tam, oj tam. I tak nic nie podejrzałam ;)

Zapalę cynamonową świecę i włączę lampki na oknie. Raz w roku to wszystko trąca magią, nawet gdy leje na dworze i ludzie straszą huraganem Aleksandra.

Lubię się czuć kobieco, ostatnio coraz bardziej. Lubię ładną biżuterię. I ładną bieliznę. Kobieta potrzebuje ładnej bielizny, żeby czuć się dobrze. Atrakcyjna i pewna siebie. Tak, szpilki też się przydadzą.









PS. Zapraszam na mój nowy artykuł o diet coachingu TUTAJ

13 komentarzy:

  1. uwielbiam takie koronkowe biustonosze!
    i bogu dziękuję, że nie mam za dużych cycków - mając duże trochę trudno jest nosić takie staniki ;P
    tak, zdecydowanie ładna bielizna dodaje pewności siebie i poprawia samopoczucie ;)

    ale Ty masz jeszcze do tego wszystkiego przeładną koszulę!
    śliczna jest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze czasem mieć mamę, która kupuje sobie koszulę, a później jej nie nosi ;) Z większym biustem też wygodnie chodzi się w takim miękkim biustonoszu. Aczkolwiek do skakania się nie nadaje :p Za to jaki jest sexy!

      Usuń
  2. Uwielbiam dostawać prezenty, a najbardziej drobiazgi, jak np. ulubione słodycze :)
    Piękna jest ta bielizna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również uwielbiam być obdarowywana, ale innym też lubię robić prezenty :)
    Oj tak , wiatr nieco mnie dzisiaj zaskoczył po wyjściu z pracy ;o

    OdpowiedzUsuń
  4. GDZIE KUPIŁAŚ TEN KONRONKOWY STANIK? szukam wszedzie od dłuższego czasu i nigdzie nie jestem w stanie znalezc czegos w rozsadnej cenie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W KappAhl :) Też miałam problem, żeby taki znaleźć.

      Usuń
  5. no no kochana śliczna bielizna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. urocze staniki i koronki, ahhh:)Czyli to co Kobiety lubia najbardziej ^.^

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba każda kobieta lubi piękną bieliznę:) niestety sama wiem jak ciężko jest znaleźć taką piękną, funkcjonalną i jeszcze w dobrej cenie.

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. JAKIE WSPANIAŁE KORONKI!!
    Cudownie

    pozdrawiam, Ola
    Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też uważam, że kobieta potrzebuje pięknej bielizny :) Od razu czuje się wtedy pewniej!

    W wolnej chwili zapraszam do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  10. OJ zdecydowanie bielizna jest ważna dla kobiety :)

    OdpowiedzUsuń