wtorek, 2 grudnia 2014

Dzianina

Dzisiejszy dwuelementowy dzianinowy zestaw upolowałam podczas ostatniej wizyty w sh. Hmm... za często tam jestem ostatnio ;) Zarówno sweter, jak i sukienkę porwałam z wieszaków niczym Don Pedro z Krainy Deszczowców i upchnęłam porządnie do koszyka. Żeby się komuś nie spodobała przypadkiem i nie pomyślał omylnie, że to jego koszyk. A zdarzają się takie rzeczy, oj zdarzają. W lumpeksie trzeba być jak dobry dowódca. Trzeba mieć strategię działania, odpowiedni strój (dla łatwiejszego mierzenia przed lustrem, gdy do przymierzalni kolejka na 2,7 km) i waleczny nastrój. Zadowolona przyniosłam do domu moje dzianiny i stwierdziłam, że będzie z nich idealny zestaw. Bo to takie, wiecie, moje niedawne olśnienie. Że cienka sukienka będzie super wyglądać z grubym swetrem. Naoglądałam się fotek w stylu bieliźniane szorty + sweter i teraz sama bym tak chciała ;) Zdjęć mało, bo zimno było. Jak sobie pomyślę, co mną kieruje, to tylko taka łezka z japońskich bajek komentuje te "sesje" :P




PS. Wszystkich zainteresowanych zdrowym odżywianiem zapraszam do czytania moich artykułów na portalu dietetycznym TUTAJ. Lajkujcie, jeśli się podoba :) Będzie mi bardzo miło, ale nie mam z tego żadnych korzyści, więc nie traktujcie tego jak klikanie w banner :)

7 komentarzy:

  1. sweter jest świetny!
    Mar by nosiła!

    swoją drogą - zawsze jak czytam opis dantejskich scen z lumpeksów, to zaczynam myśleć że te w moich okolicach to są jakieś podrabiane :( u mnie nawet jak jest dzień dostawy/dzień obniżek, to tłumów nie ma ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak Ci brakuje dantejskich scen to zapraszam do Gdyni w sobotni poranek ;) Poczujesz wtedy klimat :P

      Usuń
  2. super połączenie! :) do skopiowania oczywiście :D chociaż na zimę to już chyba nie zdążę. Ale wiosną? nie mogę się doczekać! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. przeglądając archiwum natknęłam się na podobną stylówkę :D http://nieuporzadkowana.blogspot.com/2012/12/zimowa-stylowka.html :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, nieźle! :D Nawet mi przez myśl nie przeszło, że już się tak kiedyś ubrałam. Archiwum zdradza wszystko :P

      Usuń
  4. świetny sweterek :)

    http://malinkaxpp.blogspot.com/2014/12/whatever.html

    OdpowiedzUsuń
  5. połączenie dzianinowej sukienki i ciepłego swetra chyba nigdy mi się nie znudzi ;)

    OdpowiedzUsuń