środa, 12 listopada 2014

Mgła nadaje rzeczom urok

W całej tej jesiennej aurze, nie w złotej i szeleszczącej pod stopami, ale w tej drugiej, gorszej, chyba jedyną piękną rzeczą jest mgła. Nie wiem, co kto lubi, ale mnie deszczowy listopad autentycznie doprowadza na skraj. Aż czasem mam ochotę rzucić butem w ścianę deszczu. Jak by to miało pomóc. 

Mgła nadaje rzeczom urok, dorzuca coś od siebie. Jakby tajemnicę, może zaproszenie, żeby w nią wejść. Wśród drzew wygląda pięknie. Brakuje tylko fauna, albo innych baśniowych stworzeń. Tak by pasowały do tego obrazka.

Czułam się wyjątkowo wśród drzew i liści. Jakoś tak eterycznie, jakby za chwilę zza pnia naprawdę miał wyjrzeć Faun na kozich nogach.







13 komentarzy:

  1. jejku, już myślałam, że obcięłaś włosy, a Ty je związałaś (chyba?!) ;P
    powiem Ci, że w tak upiętych zupełnie inaczej wyglądasz!
    poważniej, jakoś tak... bardziej elegancko ;P

    co nie znaczy, że innych wersji Ciebie nie lubię ;) lubię ;)

    mgła ma urok, ale ja jej nie lubię - bo jak jest mgła, to jest wilgotno, a jak jest wilgotno, to mi się włosy falują ;P

    P.S. bez paska całość moja wygląda tragicznie ;P bo ten szary sweter pod czarną narzutką ma guziki - i to tandetne. lepiej je zakrywać ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana super!! A ta obłedna mgła dodaje całości takiego mistycznego klimatu!

    Pozdrawiam,
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne te kraciaste spodnie, przydały by mi się takie :) a ta jesień szarobura to nie dla mnie :/ wolę słońce, plaże, upał, kwiaty i zielone liście na dworze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszędzie widać, że krata jest modna:)
    http://fashionable.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadza się mgła ma taką tajemniczą moc, a wśród drzew wygląda świetnie. Ciekawe spodnie masz:) przykuwają wzrok.

    OdpowiedzUsuń
  6. ohhh, mam cudowne spodnie :)
    mgła ostatnio towarzyszy nam dość często, masz rację, że jest wyjątkowa i można w niej odkryć piękno ;)

    tojasolange.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie lubie mgły ;)
    Masz piękne buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się to połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię mgłę na zdjęciach, dodaje tajemniczego klimatu;)
    fajne zdjecia:)

    OdpowiedzUsuń