piątek, 28 listopada 2014

Kowbojskie klimaty

Dzisiejszy zestaw jakoś kojarzy mi się z Dzikim Zachodem. Jeszcze tylko koszuli w kratę brakuje zamiast swetra. I pasa z rewolwerem. Tylko klimat taki niezbyt dzikozachodni. Słońca mało, z melatoniną coś nie tak, wstawać się nie chce... Fale nastrojów szaleją, zajęcia mi brak. Jednak próbuję się ogarniać życiowo, aczkolwiek los bezrobotnego łatwy nie jest :p Muszę wymyślić sobie alternatywne źródła dochodu, bo owszem wolontariat może i daje satysfakcję, ale zasoby topnieją, oj topnieją. A tu jeszcze Święta idą, ogarnia mnie powoli światełkowe i wieńcowe szaleństwo, zaczynam myśleć o prezentach... No dobra, coś chyba za szybko się rozmarzyłam ;)

Sweter, tak jak wszystkie moje swetry, to lumpeksowa zdobycz, która jest bardzo ciepła i sprawdza się idealnie. Mój mężczyzna co prawda sprzeciwiał się jego zakupowi, bo "po co ci kolejny sweter, na półce się nie mieszczą", ale kto by się przejmował takimi drobiazgami. A kapelusz, wiadomo, robi klimat.







14 komentarzy:

  1. prześliczny jest ten sweterek!
    uwielbiam takie wzory na swetrach ;P
    mam w swojej szafie podobnie "zdobiony", tylko bardziej ponczowaty ;)

    no i torba - ale chyba już się nią kiedyś zachwycałam, prawda ;)?

    OdpowiedzUsuń
  2. ah ci faceci - nigdy chyba nie zrozumieją kobiet, jeśli chodzi o zakupy ;)
    sweter bardzo ładny, ekstra spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy zestaw podoba mi sie sweter

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ten sweter :D i torba!
    Nie zimno ci było?

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę Rzymu z poprzedniego posta i swetra z tego! ;) Jest mega uroczy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowny kapelusz!
    bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. sweterek ma coś w sobie i przyciąga wzrok! A kapelusz - boski, do twarzy Ci w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny sweter, lumpeksowe zdobycze zawsze najlepsze. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudooowny kolor kapelusza! ;)
    Obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kapelusz i spodnie superowe! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna kolorystyka swetra! cały look bardzo mi się podoba :)

    pozdrawiam A.,
    hipnature.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń