wtorek, 23 września 2014

Szorty po raz ostatni

Kilka dni temu chodziłam jeszcze w szortach, opalałam się na działce i popijałam kiełbaskę z grilla zimnym piwem. Gdy tylko była możliwość, przesiadywałam na plaży. Lato było piękne tego roku. Długie i słoneczne. Takie je zapamiętam. Ostanie ciepłe dni chciałam wykorzystać jak najlepiej. Na sobie miałam wtedy dwie chyba najbardziej kultowe letnie rzeczy w mojej szafie - szorty, które sama zrobiłam i marynarkę, na której punkcie oszalałam. 
Jesień przywitała nas typowo odstraszającą aurą, jednak mam nadzieję, że to tylko chwilowy kaprys i jeszcze długo będzie przyjemnie i słonecznie. Lubię kolorową polską jesień, pachnącą ziemią i suchymi liśćmi.










14 komentarzy:

  1. O tak, lato było cudowne w tym roku :) fajny secik, baardzo podoba mi sie bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny zestaw ;) ślicznie wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach ile tutaj slonca i pozytywnej energii :) Zapraszam Cie takze do mnie na nowy post ;*
    http://kasjaa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  4. Tytul mnie zasmucił i przypomniał ze jesień idzie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. no teraz to już się tak nie da nosić :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Staram się jak mogę. Większość kosmetyków po prostu dostaję, dlatego tyle tego jest :))

    OdpowiedzUsuń
  7. oj tak sezon na szorty minął :) ja leże chora hehe :)
    z wielką chęcią obserwuje i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam szorty i kocham takie bluzeczki mgiełki więc stylizacja jak najbardziej na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak przeczytałam tytuł posta to aż mi się smutno zrobiło. Niestety jednak taka prawda, idzie jesień i szorty pójdą w zapomnienie na kilka miesięcy :(

    OdpowiedzUsuń
  10. jesteś z Gdyni? moje miasto <3 haha :D
    cudowna stylizacja, pasuje do scenerii, w której robiłaś zdjęcia :)

    jaka szkoda ze nie da się obserwować Twojego bloga ;/

    zapraszam do obserwacji mojego oraz lajkowania:
    https://www.facebook.com/pages/ANNFFASHION/1397734147115883

    buziaki :* :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja postanowiłam, że szorty będę nosiła jesienią do grubych rajstop, ale penie na planach się zakończy ;) Minęły czasy gdy nie patrząc na pogodę latałam w kusych ciuchach ;)

    OdpowiedzUsuń