czwartek, 18 września 2014

Łamiemy tabu?

Czuję się jakaś rozminięta z rzeczywistością i trochę nie na miejscu. Nie mogę sobie znaleźć kąta, miejsca, w którym zarzucę kotwicę. Nie wiem, co ze mną będzie za tydzień. O miesiącu już nie wspominając. Za szybki jest ten świat dla mnie, za brutalny.Nie umiem włazić oknem. Dobrze, że są jeszcze życzliwi ludzie, którzy pomogą ci pchać niesprawny samochód. To daje nadzieję, że jednak nie wszystko jest zepsute i puste.

Hmm, ciekawe, jakie tabu złamie reklama na budynku za mną.








19 komentarzy:

  1. Hey,
    You have a great blog, would you like to follow each other !
    keep in touch
    www.indianbeautydiary.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami ciezko sobie znalezc miejsce; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak, czasami ciężko znaleźć sobie miejsce :)) Co do zdjęć, bardzo podoba mi się spódnica:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładna spódnica.

    tojasolange.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Such a trendy clutch!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytając czułam jakbym opisywała swoje uczucia. Wręcz identycznie się czuję.
    Natomiast co do stylizacje - rewelacyjna spódnica <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjęcia! :)
    Zapraszam:
    http://blogmanekineko.blogspot.com/
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. by życ w pędzie trzeba miec siłe i nie mozna przegapic tego swojego miejsca :)
    btw świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny, nieco elegancki zestaw. Idealny na wyjście na miasto z przyjaciółmi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi sie naturalność i delikatny usmiech na twojej twarzy! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się tutaj spódnica :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Biel i czerń - klasyka. Ładnie.

    http://coco-bebe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zestawienie kolorystyczne idealne dla mnie. :)
    W przeciwieństwie do Ciebie ja na razie cieszę się z tego w jakim znalazłam się miejscu i mam szczerą nadzieję, że moje życie już zawsze będzie tak poukładane jak jest teraz.

    OdpowiedzUsuń
  14. Spódniczka jest bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń