niedziela, 10 sierpnia 2014

Paski paski

Nie ma chyba bardziej letniego wzoru niż  marynarskie paski. No może palemki. Ale palemki na pewno nie są tak ponadczasowe :) Od jakiegoś czasu leniwie rozglądałam się za cienkim swetrem w niebieski marynarski wzór i jak to bywa z udanymi zakupami, znalazłam go zupełnie przypadkiem. Przez ponad miesiąc nie miałam okazji, żeby go założyć, bo zwyczajnie było za ciepło (tak!), jednak teraz wieczory robią się chłodne i przyjemnie jest nakryć czymś ramiona. 
Dziwią mnie kobiety szukające czegoś "na zimę", "w gruby splot" i "z dużym golfem", bo szczerze mówiąc, chyba nie byłabym w stanie nawet przymierzyć czegoś takiego, gdy żar leje się z nieba. No ale dla kogoś w końcu wprowadza się jesienne kolekcje w lipcu ;) Ja zdecydowanie nie należę do tych osób i później muszę jeździć po sklepach w poszukiwaniu swojego rozmiaru, bo w październiku to się kupuje buty na wiosnę a nie na jesień. A póki co nawet nie myślę o jesieni i rozkoszuję się marynarskimi wzorami, kwiatami i zimną lemoniadą.











12 komentarzy:

  1. Każdy ma jakieś swoje myślenie na temat ciuchów na daną porę ale ja osobiście też nie myślę jeszcze o jesienno - zimowych ubraniach

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe, a ja właśnie zawsze latem kupuję ciuchy na zimę, bo... wybór jest większy, po prostu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. letnie, chłodne wieczory są spoko ;) fajny look ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz :)
    kejtifashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z tobą w 100% :) i najchętniej sama też noszę paski właśnie latem!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny sweterek, jednak najbardziej urzekły mnie spodenki! co do zakupów na jesień, już teraz staram się szukać tego co mi potrzeba, to bardziej z wygody, a może raczej przez zakupoholizm :D

    www.kkaasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. uroczo!

    pozdrawiam!
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście, świetny sweter! Właśnie szukam takiego tylko w czerwone paski :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Idealnie!!!

    pozdrawiam,
    Ola:*
    FASHIONDOLL.PL

    OdpowiedzUsuń
  10. ale bym chętnie pochodziła boso po tej plaży! Śliczny sweterek ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowny sweterek!*-* przyznam, że ja mogłabym chodzić w jesiennych ubraniach cały rok! dlatego z zakupami nie mam problemu bo w szafę mam już wyposażoną w najważniejsze rzeczy:) nawet na lato mam zestaw narzutek w stonowanych kolorach które mogę założyć praktycznie do wszystkiego ;))

    platypuspe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń