niedziela, 17 sierpnia 2014

Biała marynarka

Tytułowa marynarka to kolejny wyprzedażowy zakup. Muszę przyznać, że w tym roku trochę zaszalałam i nie trzymałam się mojej listy. Zimą zdecydowanie lepiej mi to idzie. I mam wrażenie, że zimowe wyprzedaże są większe. Teraz mogę uznać sezon sale za zamknięty, przynajmniej dla mnie, i cieszyć się nowościami w szafie.
Za białą marynarką w fasonie oversize chodziłam już bardzo długo. Po nocach mi się śniła. Z jednej strony to nie problem taką kupić, z drugiej staram się nie wydawać za dużo na ubrania, a 200 zł na marynarkę to dla mnie stanowczo za dużo. I tak sobie wzdychałam do kolejnych modeli, a czas płynął. Z ratunkiem przyszedł mi New Look. Mogę sobie teraz szlifować ulice w marynarce a'la Sablewska. Wiem, że to postać dosyć kontrowersyjna i różnie odbierana, ale ja ją lubię. I podoba mi się jej marynarkowo-ramoneskowy styl :)

 










16 komentarzy:

  1. takie proste połączenia lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna jest!
    bardzo, bardzo, ale to naprawdę BARDZO Ci jej zazdroszczę - to jedna z "uniwersalniejszych" rzeczy, jakie można mieć w szafie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrażeniem, świetnie wyglądasz :)
    kejtifashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka biała marynarka, to bardzo praktyczny zakup, bo jest tak uniwersalna, że do większości rzeczy ją dopasujesz :) Mi właśnie takiej brakuje w szafie, a na wyprzedażzach niestety takiej nie widziałam :/
    Świetnie wyglądasz :)
    Miłego dnia :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  5. ja szukałam ładnej białej marynarki przed ślubem, gdy lekko popsuła się pogoda i bałam się, że w bolerku zmarznę. Przyznam, że taką śnieżnobiałą jest ciężko znaleźć, bo większość jednak wpada w waniliowy kolor - znalazłam w końcu w Bershce taką, która mi się podobała - na ślub i tak założyłam bolerko. Ale cóż - teraz przynajmniej mam marynarkę w kolorze, który pasuje do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna marynarka, włąśnie na taką poluje :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz :) Zaczęłam współprace ze sklepem sheinside. Możesz poklikać w linki pod ubraniami ? http://aliceerose.blogspot.com/2014/08/wspopraca-z-sheinside.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  8. szorty świetnie leżą! A Ty cudownie wyglądasz w tej marynarce ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. super kochana!! Lato w Gdyni w pełni a ty wakacyjna ślicznotka!!!

    Pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  10. Marynarki to coś co uwielbiam ♥
    Twoja jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacja ,kocham białe marynarki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Biała marynarka tak jak i czarna to niezbędne części garderoby :) Fajny zestaw:)

    www.mymoodmyday.com

    OdpowiedzUsuń