niedziela, 27 lipca 2014

Red Bull Air Race

Kolejny raz utwierdzam się w przekonaniu, że miejskie imprezy to świetna sprawa. W tym przypadku zawitałam na Bulwar Nadmorski w Gdyni, żeby oglądać ścigających się mistrzów lotnictwa i zapierające dech pokazy akrobatyczne. Naprawdę niezapomniane wrażenia, tłum ludzi wpatrzonych w niebo, piękne słońce, a na koniec koncert. Szczerze polecam Ifi Ude (i moje ulubione "Miłościoszczelny"). Muzyka Kamp! genialnie sprawdziła się na imprezę na plaży. Czysty chillout. Mieszkanie nad morzem jest boskie. Mam nadzieję, że Red Bull Air Race zawita jeszcze kiedyś do Gdyni.


A co do stylizacji, nie można na siebie założyć zbyt wiele, gdy o 20.00 termometr wskazuje 27 stopni. Ale ja nie narzekam. Wręcz przeciwnie. Latem ma być gorąco i tego się trzymam. Przy okazji krótkiego wypadu do domu udało mi się kupić w lumpeksie śmieszne gacie do kolan z wysokim stanem, które w mgnieniu oka stały się szortami z wysokim stanem. Wreszcie mam swoje spodnie w stylu Beverly Hills 90210.





10 komentarzy:

  1. Fajna bluzka obserwacja za obserwację? http://always-classy-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. No, a ja mieszkam... prawie nad morzem, bo w Szczecinie- trochę ponad godzina drogi pociągiem, a samochodem jak nie ma korków- jeszcze szybciej ;d fajne szorciki!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne spodenki!:))

    www.kkaasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super t-shirt :)
    http://callmegabrielle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. to są właśnie te spodenki z sh które zmieniłaś? :)
    http://noemisoul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. no prosze prosze :) szkoda ze mnie tam nie bylo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super stylizacja i fajna impreza ;)
    +obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń