niedziela, 9 marca 2014

Koszula zapięta pod szyję

Tak jak moje zamiłowanie do koszul przeszło fazy od luźnej i męskiej do zdecydowanie bardziej dopasowanej, tak samo miała się sytuacja z guziczkiem. Kiedyś moja koszula musiała być rozpięta i najlepiej powiewać za mną jak peleryna Harry'ego Pottera. Teraz najlepiej się czuję w koszulach z nutką elegancji, a zapięty guzik pod szyją wręcz wielbię ;) W mojej szafie wciąż brakuje jeansowego ideału, jednak postanowienie na marzec brzmi "Nie kupić żadnych nowych ciuchów", bo styczeń i luty były może nawet zbyt owocne w nowości. Dzisiaj stwierdziłam, że to może mieć jakiś związek z chorobą, a słowo recydywa idealnie określa mój stan ;)








19 komentarzy:

  1. czesto tak mam, nie mam funduszy na nowe ciuszki wiec trzeba cos wymyslic!
    cudowny jest ten look!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny sweterek i wgl świetne połączenie ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. torebka!
    bardzo fajnie wygląda do tego sweterka! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne połączenie, sweterek można wykorzystać do wielu stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sweter jest świetny!
    koszule ubóstwiam! lubię nosić i na luzie" typowo męskie, i te bardziej eleganckie w starym stylu zapiete pod szyję - zależy jaki mam nastrój, czy bardziej "chłopczycy" czy "damy" ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. kup sobie dżinsową - to jest świetna inwestycja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja górny guziczek muszę mieć zawsze rozpięty, bo czuję się sztywno taka rozpięta do końca.

    OdpowiedzUsuń
  8. CIEKAWA STYLIZACJA :))

    Buziaki!
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Rozpiete koszule nosze tylko te w krate a reszta obowiazkowo zapieta pod szyje! Podoba mi sie tez ze wlozylas ja w jeansy ! Wszystko jest cudowne! A moja pomadka to BarryM 54 328 :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam taką samą torebkę ;P uwilebiam ją !

    OdpowiedzUsuń
  11. Koszula obowiązkowo zapięta ;) i sweterek jest super ! Zresztą cały zestaw mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  12. koszulę mam bardzo podobną jest bez rękawów i ma bardzo mocny różowy kolor :)
    Zapraszam do siebie i do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń