niedziela, 30 marca 2014

Grey dress

Jak zdobyć szarą, dzianinową sukienkę o fasonie oversize, która stała się hitem ulicy? Wystarczy spontanicznie wejść do lumpeksu, zabłądzić na dział męski (bo damski świeci pustkami) i wziąć z wieszaka bluzę w rozmiarze XL. W ten sposób stałam się radosną posiadaczką wymarzonego ciuszka, a z mojego portfela wypłynęło jedyne 3,20 ;) Wiele razy już się przekonałam, że warto być cierpliwym i czekać na perełkę, zamiast biec do sieciówki. Mam kilka rzeczy, które są wyczekane przeze mnie miesiącami. Musiałybyście widzieć moją minę za każdym razem, gdy biorę w ręce "cudeńko", które już przeszło w sferę "nigdy nie znajdę tego w lumpeksie". No radość przeogromna ;)

Dzisiaj do szaraczka założyłam ramoneskę kupioną w styczniu na wyprzedaży, czarne leginsy i skórzane botki. Zastanawiam się, czy posiadam w ogóle jakieś ubranie, które kupiłam w pełnej cenie. I jakoś mi nic nie przychodzi do głowy :P

 








15 komentarzy:

  1. nigdy bym nie powiedziała, że to ciuch z działu męskiego ;)
    ładnie w niej wyglądasz!
    ramoneska też mi się podoba :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz ;-)

    ♥ Miło by było gdybyś skomentowała nowy post ♥
    http://malinkaxpp.blogspot.com/2014/03/jakie-blogi-lubie-czytac.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Warto szukać tańszych odpowiedników ;)

    healthyhappychoice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. czarna kurteczka to jest to !!:)) zawsze z pazurem, mam podobną jak TY :))

    OdpowiedzUsuń
  5. kurtka skórzana zawsze na czasie :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe wiosenne zestawienie! Na sportowo! Pięknie!
    ps. W Rivierze trzeba było mnie zagadać kochana:)
    pozdrawiam ,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  7. połączenie sukienka+ramoneska to strzał w dziesiątkę!

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam dokładnie tam samo :) jeszcze nie zdarzyło mi się kupić ubrania w regularnej cenie :)

    dziękuje za odwiedziny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł z tą bluzą damską, gdybyś nie powiedziałam nawet pewnie nikt by się nie skapnął :) hehe Ramoneska jest tutaj idealnym wykończeniem zestawu, wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana więcej uśmiechu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Spontaniczne wyjścia do lumpa są najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam dokładnie tak samo i dlatego kocham lumpeksy :D
    A jaka radość jest wtedy, kiedy coś aktualnie modnego, co nam się rzeczywiście podoba i pragniemy mieć znajduje w sh za grosze, na dodatek nowe z metkami - nie do opisania ;)

    OdpowiedzUsuń