środa, 12 lutego 2014

Trochę inspiracji

Jakaś moc nieczysta lub inna złośliwość rzeczy martwych skutecznie krzyżuje mi ostatnio plany. Małe wypadki i nieplanowane historie (lub czasem zbyt późne wstawanie ;)) skutecznie zamroziły bloga na dwa tygodnie. Chwytam się więc deski ratunkowej, żeby zupełnie nie umarł śmiercią naturalną i dzisiaj pokażę Wam kilka zestawów, które już trochę pachną wiosną i chodzą mi po głowie. W część elementów zaopatrzyłam się na wyprzedażach. Co do reszty duże nadzieje pokładam w sh :)



16 komentarzy:

  1. drugi zestawik jest mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. drugie zestawienie podoba mi się najbardziej!
    przygarniałabym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Środkowy zestaw najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zestawy! <3
    Powodzenia w powrocie do blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietne stylizacje!
    Super blog,widac ze sie starasz w prowadzeniu !
    Co myslisz nad wspolna obserwacja? Jezeli sie zgadzasz to zaobserwuj i napisz mi w komentarzu to zaobserwuje :*
    Xnataliaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ostatnie połączenie najlepsze! Ale wszystkie fajowe!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zestaw nr 3 jak dla mnie idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwszy zestaw dla mnie ;) ale buty z trzeciego i torebke z drugiego rowniez bym chciala miec :D

    OdpowiedzUsuń
  9. 1 zestaw bardzo chętnie bym założyła <3

    OdpowiedzUsuń