piątek, 28 lutego 2014

Plisowana spódnica

Plisowana spódnica przed kolano w kolorze pastelowego różu jest takim zakupem z sh, który nigdy się nie zdezaktualizuje. Jest ze mną już kilka lat. I choć nieczęsto ją zakładam, bo czyni ze mnie księżniczkę, a to w moim odczuciu nie jest najlepszy pomysł zupełnie na co dzień, to wiem, że za żadne skarby nie mogłabym się jej pozbyć. Smaczku dodaje fakt, że jest z wełny i ma metkę od projektantki z NYC. To akurat nie był argument przy zakupie, bo niekoniecznie wiedziałam, kim jest Kathleen Madden ;) Jednak chyba każda z nas lubi to uczucie, kiedy ma w szafie rzecz kupioną za grosze a o dużo większej wartości. Ja mam zawsze wtedy wrażenie, jak bym zrobiła przekręt życia i oszukała wszystkie sieciówki :P











16 komentarzy:

  1. spódnica jest bardzo ładna, moim zdaniem, to Ty wyglądasz w niej nie księżniczkowato, a dziewczęco bardzo ;)

    i cieszę się, że te plisowane spódnice do łaska wracają - mam w szafie dwie i planuję je przerobić na siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o jak ładnie, bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. ta spódnica jest boska! sh rządzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. swietna spodniczka, ladnie Ci w takiej fryzurce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zestawienie spódniczki i bluzki wyszło doskonale! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. super ta bluzeczka jest :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hello hun..cute outfit... wanna follow each other? just tell me if u follow me, then i'll follow u back immediatley.

    Loves
    trokesland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna spódniczka! Cały zestaw kojarzy mi się z takim delikatnym wyglądem baletnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale wspaniale! Dziewczeco, romantycznie i pozytywnie!

    Buziaki:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeslicznie wygladasz w tym zestawie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Spódnica jest sliczna. Ja niesttey nie potrafię znaleźć idealnego kroju dla mnie :/
    A.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja :)
    Bardzo mi się podoba. W szczególności spódniczka i top :)

    OdpowiedzUsuń