środa, 19 lutego 2014

Krata

Szafa bez koszuli w kratę zawsze wydawała mi się jakaś niepełna. Fasony i wzory zmieniały się razem ze mną, ale zawsze jedną kratkę zastępowała kolejna. I tak ciągnie się już od lat. Obecnie bardziej jestem przekonana do kobiecych fasonów koszul, a te oversizowe czekają na moją łaskę. Chociaż ta koszula z Pull & Bear nie daje mi spokoju. Tym bardziej, że widzę ją praktycznie codziennie na witrynie, gdy idę do pracy. A że ostatnio zrobiłam kolejny szturm na już kończące się wyprzedaże... No cóż, koszula musi poczekać ;)


Teraz czas na moja stylizację z kraciastą koszulą. W końcu zaczyna pachnieć wiosną, więc postanowiłam rozebrać się na zewnątrz. Kiedy po raz milionowy westchnęłam nad kolejną świetną stylizacją JestemKasia z boyfriendami w roli głównej, postanowiłam, że muszę oswoić moje. Myślę, że się udało.











18 komentarzy:

  1. boyfriendy są fajne i ponadczasowe! sama je lubię :) natomiast kraciaste koszule wolę zdecydowanie na kimś (na mnie wyglądają koszmarnie, może dlatego, że zwykle są utrzymane w kompletnie nie mojej kolorystyce ;P nie trafiłam jeszcze na kratę w takich kolorach, w których bym nie straszyła ;P) - na Tobie wygląda bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Krata jest super, taka niby codzienna ale jednak nie do końca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz :)
    Fajna koszula <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw, koszula jest rewelacyjna, a spodnie i botki dodają fajnego, rockowego charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszula w kratkę to dla mnie również podstawa. Wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam koszule, na tą też bym się skusiła jest świetna :)
    fajnie tu u Ciebie z przyjemnością będę zaglądać tu częściej..obserwuję!:) będzie mi miło jak również zaobserwujesz :)
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. love your plaid shirt!
    very nice blog by the way :)

    kisses from Russia,
    Juliet
    RUSSIAN DOLL

    OdpowiedzUsuń
  8. Moją uwagę przykuły spodnie, bardzo mi się one podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja również bardzo lubię koszule w kratę, kratkę i krateczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Koszula bardzo fajna, ale w spodniach coś mi nie gra. Może to, że trochę pogrubiają Ci nogi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogrubiają, rzeczywiście. Ale życie ciągle w czarnych rurkach byłoby nudne ;)

      Usuń
  11. Bardzo fajna koszula jak i botki :)
    Ta z Pull&Bear jest również świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wiesz co ta koszula daje dużo, bez nie było by nudno a tak jest ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń