środa, 15 stycznia 2014

Wyprzedażowe nowości

W tym roku postanowiłam, że nieco odświeżę swoją szafę podczas wyprzedaży i specjalnie na ten gorący okres odłożyłam trochę pieniędzy. A łatwe to nie było ;) Zrobiłam też listę rzeczy, których potrzebuję, jednak z jej realizacją wyszło różnie. Jednak nie kupiłam nic, co do mojej szafy nie pasuje lub w czym czuję się nie do końca komfortowo, a i takie sytuacje zdarzały mi się wcześniej wielokrotnie, bo przecież cena kusiła nieziemsko. Opamiętanie przychodzi później, no cóż... Kilku rzeczom przydałby się kontakt z żelazkiem, ale bardzo chciałam dodać post przed wyjściem do pracy i po prostu nie zdążyłam. 

Sukienkę kupiłam w TkMaxx sporo przed Sylwestrem. Na imprezie robiła furorę ;) (60 zł)

Cropp, prezent świąteczny :)

Cubus 40 zł

Medicine 60 zł

Medicine 20 zł, Reserved 15 zł

Cubus 20 zł

Medicine 20 zł

Spodnie w rzeczywistości mają głęboki bordowy odcień, którego niestety nie udało mi się uchwycić (Cubus 30 zł).

Collar tips już nieco odeszły w zapomnienie, a ich pierwotna cena mi nie pasowała ;) Czekałam więc cierpliwie praktycznie pewna, że spokojnie dotrwają wyprzedaży.

I moja nowa miłość - torebka o fasonie sztywnej teczki (Cropp 50zł).

26 komentarzy:

  1. Fajne są też rzeczy z Medicine - ostatnio tez polubiłam ten sklep. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te spodnie czarnymi wstawkami, owoww!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna sukienka! Bardzo podoba mi się również żakiet i koronkowa bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne rzeczy upolowałaś :) Mi dalej się podoba sweter z barokowymi motywami :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  5. łał super te zakupy, bluzeczki i leignsy pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne rzeczy,
    koszula w krate super.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, mam wielka prosbe czy moglbys klikać w linki sheinside na moim blogu? To dla mnie ogromnie wazne, odwdziecze sie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie mogłabym. Naprawdę dużo większe szanse na moje kliknięcie miałabyś, zostawiając po prostu jakiś sensowny komentarz.

      Usuń
  8. Ahh te wyprzedaże :) Zgadzam się z Twoją opinia wyżej
    Pozdrawiam http://etiennette-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. O widzę zakupy udane :) bardzo fajne rzeczy !

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne rzeczy i po jakich niskich cenach! Zakupy Ci się udały!
    Pozdrawiam,

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ale świetny żakiecik ;-) i super bluuuzki! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zakupy! Uwielbiam sale:)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne zakupy:) szczególnie spodnie z cubusa mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukienka jest świetna, mam podobną :)

    OdpowiedzUsuń
  15. u mnie tez wyprzedaz, ale na allegro. czlwoiek nei ma pojecia, jak szybko obrasta w rzeczy i jak szybko zdradza je z nowymi...

    OdpowiedzUsuń
  16. taki sweter mi się marzy! super ciuchy *.*

    delavie-paula.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń