sobota, 4 stycznia 2014

Julia Marcell - Echo

Jak to powiedział mój chłopak, zdjęcia będą wybitnie mało ekskluzywne. Ale tak rzadko ostatnio bywam na blogu, że postanowiłam je dodać. Tym bardziej, że na bardziej ekskluzywne chwilowo mnie nie stać i nie mam warunków ;) I przede wszystkim świetnie czuję się w tych ciuchach. A to jest chyba najważniejsze. Oczywiście dużo przyjemniej ogląda się dobre jakościowo zdjęcia zrobione w fajnych miejscach. Co do tego nie ma żadnych wątpliwości. Jednak mam nadzieję, że jeszcze trochę będziecie mi wybaczać i mimo lipy (no co tu się oszukiwać :P) zwrócicie uwagę na ubranie. A że blog to nie tylko zdjęcia, pochwalę się Wam moim małym sukcesikiem. W ciągu ostatnich dwóch tygodni przeczytałam dwie książki i jestem w trakcie trzeciej. Jest to niemałe wydarzenie w moim ostatnio zapchanym do granic możliwości życiu ;) Polecam z czystym sercem album "100 lat mody" - za zdjęcia i chyba jeszcze bardziej za komentarze. I dla wszystkich, którzy tak jak ja do tej pory ignorowali klasykę kryminału - "Morderstwo w Orient Expressie". Naprawdę w życiu nie domyśliłabym się rozwiązania zagadki. 

Na sobie miałam tunikę oversize z sh i szare leginsy z czarnymi "skórzanymi" wstawkami z boku z medicine. Do tego wielka torba (do której muszę przecież zapakować cały swój dzień) sprzed wielu lat i naszyjnik kupiony w six w Zakopanem. Moja pamiątka z gór ;) Pomijając buty i torbę, całość wyniosła mnie jakieś 30 zł. I o to chodzi według mnie w uzupełnianiu szafy. Możliwie najfajniej, możliwie najtaniej i tylko zupełnie w moim stylu. Wszystko inne zajmuje miejsce na wieszakach i wypłukuje złotówki z portfela. A przecież nie o to chodzi :)



17 komentarzy:

  1. ślicznie wyglądasz! Fajnie,że znalazłaś czas,żeby przeczytać książki w takim tempie...ja niestety nawet na lekturę czasu nie mam i muszę podpierać się streszczeniami :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna klasyczna stylizacja!

    xoxo
    monic-dzej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz pięknie i subtelnie!
    http://fashionable.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw w którym jak widać bardzo dobrze się czujesz! A naszyjnika zazdroszczę<3

    OdpowiedzUsuń
  5. kazde zdjecia sa dobre ;)
    ladny naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń
  6. I o to właśnie chodzi - tanio, stylowo i wygodnie ;) Czego chcieć więcej? :) Naszyjnik jest świetny, hit zestawu :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajna, wygodna bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, świetny naszyjnik :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. ja sama uwielbiam takie zestawy i czuję się w nich najbardziej komfortowo ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. super, podoba mi sie ten strój. prosty a zawsze sie sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nice outfit, love your amazing necklace! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń