wtorek, 21 stycznia 2014

Ed Sheeran - I see fire

Wydałam już wszystkie pieniądze na wyprzedażach, więc teraz czas nosić nowe nabytki :) Dzisiejszy zestaw pochodzi w całości z Cubusa i kosztował łącznie 90 zł. Chyba nigdy nie udało mi się zrobić takich zakupów, żeby rzeczy zdjęte z wieszaka od razu stworzyły świetną, pasującą do mnie stylizację. I to w sklepowej przymierzalni. Przy okazji budżet nie został zrujnowany, a ciuszki będę nosić z przyjemnością w wielu innych aranżacjach. Oj, jak to górnolotnie brzmi ;)

W Gdyni mrozi i wieje. Przez silny wiatr jakby mrozi jeszcze bardziej. Trzeba pilnować czapki, bo może uciec nagle i znaleźć się na środku przejścia dla pieszych. Dobrze, że na zielonym ;) A z ust przechodniów słychać Jak ja kocham Gdynię! Gdyni nie da się nie lubić. Nawet z tym szalonym wiatrem.


14 komentarzy:

  1. Bardzo fajny zestaw, a przy tym nie kosztował za dużo. Super

    OdpowiedzUsuń
  2. super zakiet. portki tez fajowe!

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam wyprzedaże! nie dość, że zdecydowanie taniej w większości przypadków, to jeszcze można znaleźć ciekawsze rzeczy, niż przy nowych kolekcjach :)

    +co powiesz na wspólną obserwację?
    http://atoniics.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Great post!lovely pics)))
    would you like to follow each other?
    Let me know!
    <3
    http://irinabulgakova.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie prezentuje się ta marynarka :))
    Cała reszta również mi się podoba :) Szczególnie kopertówka i zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo masz fajną marynareczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zestaw! Spodnie, marynarka, buty - super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. idealny zestaw!! żakiecik wspaniały do łączenia~! s

    super

    pozdrawiam serdecznie:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie wyglądasz:) marynarka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo podoba mi się cały strój - najbardziej marynarka i torebka :)
    bez kłopotu wskoczyłabym w te ciuszki :)

    jesteś z Gdyni?
    zakochałam się w Gdyni w ubiegłym roku - byłam na trochę w Trójmieście, Wasze Orłowo jest najpiękniejszą plażą, jaką widziałam :)

    OdpowiedzUsuń