piątek, 10 stycznia 2014

Barokowy przepych

Lubię oglądać zdjęcia w magazynach, na których modelki ociekają złotem, w grubo tłoczonych sukienkach, błyszczących koliach i marynarkach. Jestem typową sroką i lubię obrazki cieszące oko. Nie potrafiłam więc przejść obojętnie obok tego swetra. Chodził mi po głowie przez kilka dni, ale mimo głosów z głowy, że za bogaty i zbyt połyskliwy, by chodzić w  nim na co dzień, uległam emocjom i teraz myślę, że to bardzo dobrze. Bo czuję się w nim świetnie. I mam odrobinkę baroku w szafie.

Róże kwitnące w styczniu? Jednak naprawdę świat się zmienia ;)

15 komentarzy:

  1. Sweter robi wrażenie, jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez lubie barokowe motywy. roze w styczniu? serio????:)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny sweter:) świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładną ma tą niteczkę złotą ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ci jest w tej spódniczce!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny sweterek!

    klaudynabiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi tez bardzo się podoba barokowy przepych na pokazach. Nie pomyślałam, że coś w tym stylu nadaje się do noszenia na co dzień :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna kurteczka :)
    http://red-hairedfashionista.blogspot.com/
    Może wspólna obserwacja? Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się spódniczka oraz naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi się sweterek :)


    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Po zdjęciach widać , że to był ciepły zimowy dzień :) fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ładny sweter :)
    dziękuję za miły komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny jest ten sweter!

    Pozdrawiam A.,
    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. sweterek najlepszy ! :)
    http://takpoprostuno.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń