czwartek, 30 stycznia 2014

90's

Dzisiejszy strój przypomina mi modę lat 90-tych, a może nawet późnych 80-tych. I moją mamę na zdjęciach. W spodniach z wysokim stanem i obszernej bluzie włożonej do środka. Sweter jest tak duży, że nieujarzmiony (czyt. niewciśnięty w spodnie) wygląda jak spadochron, z którym miałabym bezpiecznie wylądować :P Przeleżał w szafie trochę czasu. Hmmm... Dobre pół roku. Jednak żal mi go było wyrzucić przy porządkach. I wtedy nagle wpadł mi do głowy "bardzo błyskotliwy" pomysł na ogarnięcie jego przestrzeni ;) Efekt widać poniżej. Zdjęcia nadal w domu, bo gdyńskie wiatry i mrozy skutecznie wybijają mi z głowy pomysły w stylu "tylko na chwilkę zdejmę kurtkę" ;)

 







21 komentarzy:

  1. zdecydowanie nie ma co wychodzić na taką pogodę:) ładne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny sweterek :)
    http://veneaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam taki właśnie styl:)
    Pogoda faktycznie zniechęca chyba w całej Polsce.
    Pozdrowienia dla mojej ukochanej Gdyni ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny sweterek ;) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. super look *.*
    obserwujemy? zacznij, to się odwdzięczę ;3

    http://delavie-paula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a może Ty zacznij...myśleć. Co daje "takie" obserwowanie...?

      Usuń
  6. Podoba mi się taki styl :) Dobry pomysł na okiełznanie swetrów oversize :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny sweterek :) lubię podwyższony stan i modę w stylu lat 90tych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nieprzekombinowanie. super. i super poduszki z tylu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam taki zestawy, boski sweter! ';)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładniutki sweterek:) fajnie się prezentuje z tymi jeansami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prosto i ładnie

    Dziękuję za komentarz u mnie. Obserwuję i zapraszam do obserwowania mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się, proste sety są najlepsze ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz, pasuje ci taki look ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana, ślicznie w tych spodniach:*

    z pozdrowieniami:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie wyglądasz bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne poduchy w tle :)
    pozdrawiam Cie serdecznie :)
    http://creativamente-o-sztuce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń