środa, 13 listopada 2013

Maruda

Jest parszywie wcześnie. Chociaż nie. Parszywie wcześnie było półtorej godziny temu, gdy zadzwonił mój budzik. I wtedy jeszcze było ciemno. Miałam ochotę nakryć głowę kołdrą i przekręcić się na drugi bok. Kto nie zna tego uczucia ;) Nawet kawa nie pomaga. W takie dni jak ten najchętniej zawinęłabym się w wielki ciepły sweter i przetrwała jakoś, nie myśląc o niczym innym jak gorące kakao. Na szczęście są też inne dni, podczas których nie jestem taką marudą jak dziś, chce mi się wychodzić z domu i spędzić miło czas. Z takiego dnia pochodzą poniższe zdjęcia.


21 komentarzy:

  1. bardzo ładnie wyglądasz w tej maxi! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz:) torebka cudna!:) dodaję do obserwowanych , jesli chcesz również mnie zaobserwuj:) + zapraszam na konkurs:) pozdrawiam:*)

    OdpowiedzUsuń
  3. Złote dodatki z bordo wyglądają genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie!!!
    rewelacyjna torebka!!!
    też taką chcemy ;)

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne jesienne zdjęcia. Ja już czuję w powietrzu zimę;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spódnica maxi z burgundową bluzką.. Ciekawe połączenie;))

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacyjnie wyglądasz w tej spódnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna spódnica :)
    Burgund to zdecydowanie kolor tej jesieni <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ciekawa stylizacja, podobają mi się takie jesienne zestawy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe jesienne kolory, super spódnica i sweter, pieknie
    super:*

    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam i zapraszam na nowy post:*:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  11. Nice look!




    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba każdy miewa takie dni, uroki jesieni ;)
    Piękna spódnica! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Radze robić zdjecia bardziej z dołu niż z góry, strasznie sobie skracasz sylwetke tym:)
    Zapraszam też na naszego bloga www.ddoubles.tk
    Obserwowani za obserwowanych?

    OdpowiedzUsuń