czwartek, 24 października 2013

Persunmall

Słońce dobrze robi ludziom pod koniec października. A przynajmniej mi. Nawet perspektywa zmiany czasu i jeszcze ciemniejszych i krótszych wieczorów jest wtedy mniej przygnębiająca. Nawet kilka minut wystawiania twarzy do słońca od razu poprawia mi nastrój.

Współpraca zobowiązuje, więc dzisiaj post z rzeczami, które dostałam od Persunmall. Koszulka w azteckie wzory wygląda bardzo ciekawie i w dodatku wykonana jest z niezłej bawełny. Do tego komplet bransoletek. Lubię mieć dużo na nadgarstku, więc ostatnio często je noszę. 



6 komentarzy:

  1. Ale rewelacyjna tunika!! Idealna na co dzien jesienią!!
    super

    wielkie pozdrowienia:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  2. sweterek mi się podoba, bardzo ładny krój ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi zawsze bransoletki przeszkadzają na nadgarstku. Za dużo pracuję przy komputerze :/ Muszę się ograniczać do jednej.
    A.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie zmiana czasu nie przeraża kompletnie, nawet cieszy taka ciemność, bo wówczas czuję, że święta tuż tuż;)

    OdpowiedzUsuń