wtorek, 3 września 2013

Wspomnienie

Słowa biegną przez moją głowę. Galopują jak szalone. Nie potrafię ich zatrzymać, uchwycić i przelać na papier tego wszystkiego, co wzbiera teraz we mnie. To takie prawdziwe. Słodkie i bolesne zarazem. Jesień nadchodzi. Czuję to w chłodzie poranka i w różowo-pomarańczowym niebie za oknem. Przecież dopiero siódma. Bogowie, nie zabierajcie mi dnia. Gdzie podziały się te długie wieczory, które płynnie przechodziły w noc. Gdzie uciekły te dni, których wciąż mi mało, mało... Ze wszystkich aromatów lata pozostał mi tylko zapach Twojej skóry przyjemny i kojący. Maliny. Jesienne maliny o smaku lata. Czy ja też mam to w sobie? Czy smakuję latem?


25 komentarzy:

  1. sweterek ma cudny kolorek a sukienka piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no niestety jesien nadchodzi..

    xxo

    OdpowiedzUsuń
  3. o jak pieknie i wakacyjnie!!! czemu mamy już tak zimno...:)
    wspaniale:*
    ♥ pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
  4. trochę chaotyczny post, czyżbyś za kimś tęskniła? zapach malin na skórze... hmm...

    OdpowiedzUsuń

  5. WoW! Jak dla mnie bomba!
    Fenomenalny zestaw :) Prezentujesz się w nim fantastycznie :) Wszystko idealnie dobrane :)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do odwiedzenia mojego bloga i do obserwacji i wzięcia udziału w giveaway`u na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jaka fajna sukieneczka :) w pieknym kolorze! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocza sukienka!
    Zapraszam do mnie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudnie napisałaś. Masz chyba do tego dar :) i wygladasz bardzo ladnie! Buziaki, zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny blog ♥
    obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie też żal lata
    Pięknie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny wpis:)
    świetny sweterek:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety, lato zbliża się ku końcowi..

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie świetne miejsce! Torba też ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepięknie wyglądasz, bardzo romantyczna stylizacja i miejsce również klimatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. sukienka ma piękny kolor:) bardzo mi się podoba ten zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Każdemu komu udalo się uciec na choćby małe wakacje w tym roku - szczerze zazdroszczę. Bo ja niestety nie miałam tej przyjemności. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem tutaj pierwszy raz i muszę szczerze przyznać, że bardzo mi się podoba! Masz świetny nagłówek.
    Myślę, że większość z nas będzie tęsknić za wakacjami i latem, za ciepłem, za słońcem budzącym rano i zachodzącym bardzo późno. Teraz powietrze już coraz chłodniejsze, dzień o wiele za krótki. Niedługo będziemy mieli wrażenie, że wstajemy w nocy, a wieczorną herbatę pijemy również w nocy. Ale co zrobić, ważne, aby nie poddać się jesiennej chandrze :)
    Ósme zdjęcie jest prześliczne! :) Takie pozytywne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny sweterek ;)

    magduizm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne zdjęcia! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. buty genialne i ładna sukieneczka :)

    OdpowiedzUsuń