czwartek, 12 września 2013

Taras

Wspominałam Wam wcześniej, że mocno zaangażowałam się w remont tarasu w moim rodzinnym domu. Właściwie nie był to remont, a praktycznie rzecz biorąc, budowa. Bo z poprzedniego tarasu nie zostało nic, oprócz sufitu sąsiadów pod nami. Ciężko było przez miesiąc codziennie wstawać z myślą, że znowu mam wskoczyć w dres lub szorty, założyć rękawice i robić dziesiątki rzeczy, które "nie przystoją dziewczynie". Ale że ja nie jestem taką zwykłą dziewczyną i z wiertarką w ręce czuję się równie swobodnie jak z pędzlem do makijażu, czerpałam ogromną satysfakcję z mojej pracy i z pracy całej rodzinki. Poza tym wydaje mi się, że efekt jest wart pęcherzy na dłoniach i obdartych kolan. Zapraszam na mój taras, na którym kawa w słoneczny dzień smakuje obłędnie i wszędzie unosi się zapach drewna...




18 komentarzy:

  1. Taras wygląda obłędnie. Zdecydowanie był wart zachodu. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega taras :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham lawendę, wrzosy i wszystko w tych kolorach, pieknie
    ♡ ♡ ♡ ♡
    pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny i klimatyczny!
    gratuluje efektu:)
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  5. W naszym domku, do którego wprowadziliśmy się cztery lata temu ciągle jest coś do zrobienia ;) Taras wygląda super i zdjęcia takie klimatyczne, jeszcze z promieniami słońca, którego teraz niestety nie widać... :(
    Dziękuję za życzenia urodzinowe! :) A nawiązując do Twojego komentarza: To chyba David Luiz jest na pocztówce, przynajmniej tak twierdzi nadawca xd. Ale Pablo Aimar jest do niego bardzo podobny i obaj grali w Benfice, więc pomyłka uzasadniona ;))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faktycznie to David, ale przecież on dawna gra dla The Blues...

      Usuń
  6. Taki tarasik przydałby mi się! < 3

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny:) uwielbiam takie klimatyczne miejsca:) chętnie wypiłabym tam kawę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. na takim tarasie mogłabym przesiedzieć cały rok

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ślicznie!:) Uwielbiam wrzos:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny i przytulny taraś, świetnie urządzony ! ♥


    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowny :) co ja bym dała, żeby miec taki taras...

    OdpowiedzUsuń