poniedziałek, 9 września 2013

Persunmall wishlist

Zapewne część z Was zna sklep Persunmall. Zetknęłam się  z nim, gdy dostałam propozycję stworzenia wishlisty z ich asortymentu. Wzbraniałam się około miesiąca, zanim zajrzałam na stronę, ale gdy już to zrobiłam, wpadłam po uszy. Jestem zachwycona bogactwem kolorów, ilością koszul, które uwielbiam i innych ciekawych propozycji ubraniowych. Przedstawię Wam moją listę pragnień z tego sklepu. Ciekawe, czy Wam też się spodoba :)

biała marynarka
limonkowa marynarka
marynarka z burgundowym akcentem
płaszczyk b&w
zielony płaszcz
skórzana ramoneska
czarna spódnica
szara spódnica
czarno-biała kopertówka
pastelowa kopertówka

10 komentarzy:

  1. Nie znałam tego sklepu więc fajnie, że się o nim dowiedziałam, bo widzę że mają świetne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam tego sklepu, fajne mają rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się płaszczyk ze skórzanymi rękawami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. limonkowa<33 pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. biała marynarka mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. faktycznie niebanalne ubrania i dodatki :) mnie najbardziej urzekł czarno-biały płaszczyk. nawet ceny ostatecznie nie są takie złe, chociaż mogłyby być niższe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację. Tym bardziej, że trudno jest ocenić jakość, nie mogąc dotknąć materiałów :)

      Usuń
  7. żółta marynara, płaszcz ze skórzanymi rękawami i ta koszula w azjatyckie wzory robi wrażenie <3 xoxo

    OdpowiedzUsuń
  8. ale jesienne wspaniałości|!!! mnie dalej kuszą neony!
    Super ♡ ♡ ♡ ♡
    z całusami, Ola:*

    OdpowiedzUsuń