wtorek, 17 września 2013

Ostatnie tchnienie

Deszcz ścianą oddziela mnie od ulic. Miętowe buty wylądowały w pudełku. Będą czekać na maj, a może słoneczny kwiecień. Rosyjscy synoptycy zapowiadają zimę stulecia. Jakby cokolwiek mogło przebić poprzednią. Amerykańscy są bardziej optymistyczni. Na razie zaczynam myśleć o bordowej czapce i sztybletach. Wyjmuję swetry z dna szafy, przypominam sobie zapomniane rzeczy i cieszę się na nowości. W końcu nowy sezon, to nowe pomysły modowe. A chwilowo jeszcze ostatnie tchnienie lata z bluzą ozdobioną przeze mnie własnoręcznie.



23 komentarze:

  1. Niesamowicie podoba mi się ten szoper.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podoba mi się połączenie kolorów! również jestem z Trojmiasta, ale niedługo się stąd wyprowadzam do ny...
    u mnie na blogu również pojawił się nowy post jeszcze przed moim wyjazdem do Nowego Jorku, skąd będą niedługo powstawać posty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny zestaw :)
    Pozdrawiam
    Follow?
    Fashionlikealife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa bluza i świetny zegarek! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama zrobiłaś te napisy na bluzie? Wow, super, masz oryginalną i niepowtarzalną część garderoby :DD
    Ja na razie nie mam pomysłów na moją jesienną szafę :( Wiem, że na pewno musi być ciepła, bo jestem strasznym zmarzluchem.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajnie wyglądasz, super bluza :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne buciki (kolor <3 ) gdzie je kupiłaś? Spodenki też mi się podobaja , kolor.

    OdpowiedzUsuń
  8. super zestaw! ;)


    Zapraszam na konkursy u mnie ba blogu! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bluza jest mega. Chciałabym robić takie cudeńka. Dodatkowo torba jest bardzo fajna i sama bym się na taką skusiła!

    OdpowiedzUsuń
  10. musimy jakoś przeżyć kochana do maja!!!wspaniale:* ♥
    pozdrawiam,
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  11. naprawdę sama ją ozdobiłaś? szacun - bluza jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super bluza i buty! świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyglądasz, bluza jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne buty
    dodajemy do obserwowanych ;d ?

    OdpowiedzUsuń
  15. Buty mają śliczny kolor ;)

    www.magduizm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialna bluza:) Mam obraz w domu z tym napisem :)

    OdpowiedzUsuń