sobota, 24 sierpnia 2013

Żyj kolorowo

Powietrze pachnie coraz bardziej jesiennie, ale ciągle nie mogę się z tym pogodzić i wyłuskuję słoneczne chwile. Tego lata jestem głodna słońca. Mam nadzieję, że wrzesień zaskoczy mnie tak, jak rok temu i uzupełnię niedobory w czytaniu książek na hamaku.

Dzisiaj mój mężczyzna w kolorze. Raz na jakiś czas zdarza mu się zadać pytanie: "Fajnie wyglądam?". A to oznacza, że jest zadowolony z tego, co wymyślił i jak się ubrał. Nie mogłam przepuścić takiej okazji i postanowiłam go obfotografować :) Niestety nadal tylko telefonem, z brakiem perspektyw na szybką zmianę sytuacji. 


18 komentarzy:

  1. z tym sloncem tez tak mam - cale lato gdzies mi ucieklo, rozbilo sie na prace, alkohol, spanie do poludnia, dlatego teraz ubieram ciagle szorty i sukienki, myslac ze wstrzymam tym jesien (naiwne)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajnie Twoj boy wygladal. W ogole w tym roku bylo malo slonecznych dni, wydaje mi sie ze to przez ta wiosne, ktorej praktycznie nie bylo w ogole..;/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajnie wygląda:) kurtkę ma świetną:)

    OdpowiedzUsuń
  4. swietna kurtka :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie ^^
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój mężczyzna świetnie wygląda w fioletowym! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. swietny kolor butow i kurtki!

    xxo

    OdpowiedzUsuń
  7. zegarek, spodnie, uśmiech - bardzo na tak :)
    pozdrowienia,
    letsgocolour.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super kolory!!! o tak!!!
    super:*:*
    ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietna notka i zdjecia :D

    aleksandra-jakuta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Eno, stylówa jest :D Facet ma gust!!

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo przyjemnie ubrany ! :)

    http://flexyfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ale masz stylowego mężczyznę :))

    OdpowiedzUsuń
  13. też czuję już jesień, a Twój mężczyzna wygląda naprawdę super :-) xoxo

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo mi się podoba :)
    + w wolnej chwili zapraszam do siebie, zachęcam tez do obserwowania - odwdzięczę się :)
    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń