niedziela, 11 sierpnia 2013

Plecak vintage - DIY


Dzisiaj będę się chwalić. Plecak z poprzedniego posta zrobiłam własnoręcznie od początku do końca. W sumie nie było to nawet tak bardzo pracochłonne, jak myślałam. Uwinęłam się w dwa dni, a  najwięcej czasu zajęło mi przyszywanie kilku rzeczy ręcznie. Od początku wiedziałam, że nie będzie to tutorial, bo sama nie miałam do końca pojęcia, co robić po kolei. Koszt uszycia takiego plecaka jest nieporównywalnie mniejszy, niż przy zakupie nowego. Wszystko, co było mi potrzebne, kupiłam w lumpeksie lub znalazłam w domu. Wykorzystałam zasłonę z ciężkiego materiału w kwiatowy wzór (2 zł), długi pasek, z którego zrobiłam szelki (2 zł), pasek z dwiema klamrami na zapięcia (2 zł), piankę na plecy ze starego plecaka i piankę służącą do układania pod podłogi panelowe, z której zrobiłam spód i klapkę. Satysfakcja z wykonania takiej rzeczy samodzielnie jest ogromna.

Inspiracji nie trzeba było szukać daleko, bo takie plecaki są teraz wszędzie. I są piękne!


A to moje dzieło :)


26 komentarzy:

  1. super wygląda:) ja to mam dwie lewe ręce i w życiu bym takiego cuda nie zrobiła!

    OdpowiedzUsuń
  2. OJEZUS, dziewczyno! Kocham Cie x 1000000! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. zdolna jesteś! piękny plecak!
    ściskam mocno:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny jest Twój placak :) Ja mam jeden z sieciówki i po roku intesywnego używania zaczął się rozpadać :( Chyba też uszyję sobie nowy :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szokło mnie! :) W życiu nie umiałabym zrobić takiego cuda!
    Ruda Frela

    OdpowiedzUsuń
  6. O, to mnie teraz zdziwiłaś. W życiu, never ever, nie powiedziałabym, że zrobiłaś ten plecak sama, on wygląda tak przepięknie. Żeby nie było - nie wątpię w Twoje zdolności manualne, po prostu już dawno nie widziałam takiego cuda zrobionego własnoręcznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie wyszło :) zazdroszczę talentu :) i pomysłowości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. genialny ♥ bardzo lubię takie plecaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialnie ci wyszedł, jestem pod wrażeniem ;) !

    OdpowiedzUsuń
  10. łooo, plus za pomysłowość, ale niestety trzeba mieć do tego trochę umiejętności manualnych - ja ich nie posiadam ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Plecak jest świetny! Podziwiam! ;)

    http://magduizm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. wow masz talent! nigdy bym nie powiedziala ze to DIY!

    OdpowiedzUsuń
  13. muszę przyznać że świetnie Ci to wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super plecak :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna notka! :) super zdjęcia ;>
    obserwujemy?
    aleksandra-jakuta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. NIE MOGĘ SIĘ NAPATRZEĆ ! PRZECUDOWNY PLECAK :)) AŻ MNIE ZAINSPIROWAŁAŚ, MAM ZAMIAR ZROBIĆ <3
    MOGŁABYŚ DODAĆ MNIEJ WIĘCEJ JAK TO ZROBIŁAŚ, BYŁO BY DUŻO ŁATWIEJ NAM AMATOROM ;*


    Zapraszam do mnie :
    http://simona-simmi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajnie wyszedł ci ten plecak :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Naprawdę piękny plecak. Sama go zrobie :)

    OdpowiedzUsuń