wtorek, 6 sierpnia 2013

Komu w drogę...

...temu plecak na kark ;) O plecaku opowiem innym razem. Dzisiaj przychodzę do Was z ekwipunkiem na  rower lub pieszą wycieczkę, oczywiście, gdy temperatura oscyluje w granicach 26 stopni. Bo gdy jest tak jak dziś i żar leje się z nieba (nie mam nic przeciwko!), najchętniej odziałabym się tylko w strój kąpielowy. 
Remont wciąż trwa. Mam nadzieję, że gdy już taras marzeń stanie na nogi, pokażę Wam go w całej okazałości :) Póki co pracy ciągle jest dużo.
Dzisiejszy strój typowo wakacyjny. Firankową bluzkę noszę już co najmniej drugie lato. Szorty to świeży nabytek z wyprzedaży ozdobiony wzorem w azteckim stylu. No i kapelusz. Bardzo lubię kapelusze.


25 komentarzy:

  1. bluzka jest bardzo fajna i świetnie pasuje do azteckiego wzoru na spodenkach;d

    http://stylelovely.com/mimundonormal

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw, plecak boski :) U mnie post, który czeka na Wasze pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie wyglądasz:) wszytko mi się bardzo podoba począwszy od kapelusika kończąc na sandałkach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Plecak na droge musi byc, nie ma innej opcji! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny ten plecak:) Dziękuję za odwiedzinki... jejku jak ja zazdroszczę tych ciepłych dni w pl!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja swój ostatni plecak miałam w gimnazjum, teraz robią takie cuda, że chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny, wakacyjny strój a ten plecak to cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale piękna bluzeczka! :) pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny kapelusik <3 Zapraszam do nas na super konkurs !!! Do wygrania extra ciuszki o wartości 100 oraz 80 $ w sklepie Persunmall :* Naprawdę warto wziąć udział :) pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooooo, plecak wygląda super! Ja też lubię kapelusze, ale ciągle szukam tego jednego, idealnego...

    OdpowiedzUsuń
  11. super!!! idealnie na letnią wędrówkę!
    Wspaniały plecak!!!
    ✭ ✭ ✭
    Zapraszam do mnie na konkurs we współpracy z EVĄ MINGE, do wygrania sukienka od znanej projektantki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja.
    Wszystko zapięte na ostatni guzik.
    Bardzo mi się podoba takie połączenie.

    Buziaki Sylvia :*

    OdpowiedzUsuń
  13. przymierzałam takie spodenki tylko czarne w NYerze :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Sliczne sandalki!

    effiesdress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe szorty. Teraz taki wzór jest modny. Wyglądasz ok w tym zestawie.Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny plecaczek i kapelusz!!!Lubię takie kolorki :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny zestaw!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń