piątek, 30 sierpnia 2013

Chwytać słońce

Lato się kończy, ale ciągle nie pozwalam mu odejść. W domu spędzam najmniej czasu, jak się da. Wystawiam twarz do słońca i z tęsknotą wspominam pierwsze dni lipca. Nigdy nie potrafię pogodzić się z nadejściem września. Nie chodzi nawet o rozpoczęcie obowiązków, ale o poczucie, że zawsze mogłam przeżyć mocniej, zrobić więcej. Czuję niedosyt. Chyba mi to we krwi pulsuje. Z nostalgią spoglądam za siebie.

Na plażę wybrałam się w sportowych szortach w stylu polskiej reprezentacji z Wembley. Wielka torba z sh świetnie sprawdziła się nad jeziorem i będzie idealna na cały dzień na uczelni.


20 komentarzy:

  1. och żeby to słoneczko jeszcze grzało jak najdłużej:) śliczny zestaw, koszulka jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chwytaj, chwytaj :* sliznie wygladasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się Twoje sandałki, ten miętowy kolorek, mmm :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Supwr zdjecia no i genialny naglowek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie najbardziej denerwuje to, że dzień jest coraz krótszy :C Nie chcę końca wakacji :C
    A.

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda że już koniec lata.. również mam wrażenie że nie wykorzystałam tego czasu na 100%..
    super wyglądasz:)
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  7. super sandałki i okulary! :-) a słońca nigdy za wiele, xoxo

    OdpowiedzUsuń
  8. dlatego trzeba łapać teraz każdy promyczek słoneczka :))

    OdpowiedzUsuń
  9. mam bardzo podobne buciki:) pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna letnia stylizacja!

    pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  11. słodkie sandałki! słoooodziaki, auuuu! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. very cute!!!!





    http://style-squared.blogspot.ca/

    https://www.facebook.com/StyleSquaredByZM

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń