wtorek, 9 lipca 2013

Zwiewna maxi

Zauroczona żółtą spódnicą, którą widzieliście już w poprzednich postach, zaopatrzyłam się w kolejną długą spódnicę. A raczej długo-krótką. W odcieniach nude i półprzezroczystą. Obie pochodzą jeszcze z zeszłorocznych letnich zakupów i do obu miłość musiała dojrzeć. Rok temu zakładałam je z lekką nieufnością, choć na wieszaku prezentowały się pięknie. Dziś uważam je za idealne rozwiązanie na lato w mieście i nie tylko. A po głowie chodzi mi kupno kolejnej - tym razem czarnej. Żebym mogła ją nosić także jesienią, na przykład ze sztybletami. Ale nie wybiegajmy za mocno w przyszłość, bo przecież lato dopiero się zaczyna!
Dzisiaj pokażę Wam zdjęcia zrobione równo miesiąc temu, gdy jeszcze mój aparat był czynny i gdy wolny czas spędzałam na plaży. Zestaw standardowy do bólu. Długa spódnica, biały T-shirt i krótka jeansowa kurtka. Ale nie mogę się tak nie ubierać, kiedy wzdycham do każdej dziewczyny mijanej na ulicy i ubranej w ten sposób.


32 komentarze:

  1. Moze i standardowo do bolu, ale i tak fajnie to wyglada, no i jest wygodne!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajnie się to zgrywa z dzinsowa kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealny zestaw na spacer :) Ja muszę sobie w końcu sprawić taką spódnicę :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba twoja spódniczka asymetryczna !
    Ps piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O jaka ładna długa maxi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz:) masz genialna spódnice :)

    pozdrawiam :)
    ohvictorria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczna kiecka! <3

    effiesdress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz ;) życze udanych wakacji :)

    + obserwujemy?

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zestaw ;) lekka stylizacja w sam raz nad morze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Teraz jest szał na te spodnice i nie ukywam bo tez mi sie podobają:))
    Zapraszam
    www.lavilady.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham takie spódnice. Mam kilka w swojej szafie i zamierzam zrobić jedną własną czarną z koronkowym maxi dołem ;) Dzięki za komentarz u mnie. Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

    www.adelajdainsp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. nasza piekna gdynia!!!
    Masz cudowną sukienkę!!!
    bosko!!!:*:*:* pozdrawiam,
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczną masz tę spódnicę, bardzo ładnie zestawiona! ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna jest ta spódnica:) i ma piękny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi się podoba cały strój:) piękna z Ciebie kobitka!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny zestaw, spódniczka pięknie unosi się na wietrze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Spódnica rewelacja ! Ale sesja z plaży powinna w bikini być :)

    OdpowiedzUsuń
  18. haha zgadzam się z przedmówcą :P Ale w spódnicy też spoko :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ubóstwiam takie wakacyjne zestawy ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny blog - jestem pierwszy raz ale zostanę na dłużej.
    Obserwuję i liczę na to samo ;-))

    malinkaxpp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. teraz to my wzdychamy do Ciebie, przepieknie !

    OdpowiedzUsuń
  22. spódniczka <3 zapraszam do głosowania u mnie w notce ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Staram się wybierać świetnych blogerów, ale jeszcze nie za bardzo znanych :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  24. ach jak ja zazdroszczę Ci tej plaży! :) wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń