poniedziałek, 1 lipca 2013

Pikowana kurtka

Dzisiaj kolejna odsłona mody męskiej u Nieuporządkowanej. Mój mężczyzna nie jest fanem sweterków i grzecznych koszul (niestety ;P), a najlepiej czuje się w ciekawych T-shirtach i niezbyt przekombinowanych bluzach. Nie są to na pewno wyżyny oryginalności, ale pod tym względem jesteśmy bardzo podobni. Ubranie ma być komfortowe i w 100% dopasowane do nas. Po co na siłę się przebierać?
Pikowana bluza spodobała się nam obojgu od pierwszego wejrzenia i zjeździliśmy kilka sklepów w poszukiwaniu odpowiedniego rozmiaru, ale było warto :) Za tło zdjęć natomiast posłużyła nam fantazyjna ściana na pozór szarego bloku na jeszcze bardziej szarym osiedlu.

24 komentarze:

  1. Lubię Twojego faceta! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie jest ubrany:) a kurtka też mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne połączenie kolorów i pasuje to do niego :)

    http://stylelovely.com/mimundonormal/

    OdpowiedzUsuń
  4. No no no widzę że wyłania się nam tutaj współwłaściciel bloga, który coraz częściej lubi się pokazywać ;) ach ci faceci

    OdpowiedzUsuń
  5. pan ubrany świetnie :) mój luby ma podobny styl :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne spodenki ;) sama na takie polowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajna ta kurtka! I spodnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. I o to chodzi! Wygoda ponad wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham lato i letnie posty zatem u mnie będą one częste :) U Ciebie model prezentuje świetną stylizacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja wolę mężczyzn w niebanalnych T-SHIRTach bardziej niż w sztywnych koszulach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja ciekawa! :)
    Genilany blog :) ciekawie prowadzisz

    http://onceethought.blogspot.com/
    będzie mi miło jak zaobserwujesz! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Super stylizacja ;)
    Masz świetnego bloga!

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. lubię u facetów takie spodnie ;>

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne zestawienie! Dziękuje za odwiedziny :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta kurtka jest idealna :D Chcę taką damską!
    A.

    OdpowiedzUsuń
  16. Proste i na luzie. Wg mnie wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń