sobota, 27 lipca 2013

Kwiecista koszula

Opuszczam się. Myślałam, że w wakacje nie będę miała żadnych problemów z pisaniem postów. Bo przecież tyle wolnego czasu, piękna pogoda, mnóstwo pomysłów na stylizacje, lekkość i czysty chillout, jak czysta tequila u Fokusa. Hm, rzeczywistość wygląda nieco inaczej. Po pierwsze, dziś zaświeciło słońce - to dosyć duże wydarzenie, bo od tygodnia u mnie padał deszcz. Po drugie, cierpię na zepsuty aparat, co nieco utrudnia mi blogowe życie. Po trzecie, w związku  z faktem, że nie udało mi się zrealizować moich samorozwojowych planów na wakacje, mimo usilnych starań, teraz wymyślam sobie przeróżne zadania, żeby w pożyteczny sposób wykorzystać wolny czas. Robię przetwory, uczestniczę czynnie w budowaniu nowej konstrukcji tarasu (na coś się przydaje inżynier ;)), piszę pracę magisterską, szyję na maszynie, czytam książki o żywieniu... Lista jest długa, a każdy dzień jakby za krótki. Zdarza mi się przez trzy dni nie włączać komputera. A jak już to robię, sprawdzam szybko pocztę, szukam inspiracji budowlano-wykończeniowych i uciekam z wirtualnego świata. Mam tylko nadzieję, że stworzę taras najpiękniejszy na świecie. I, mimo kilku porażek i nieudanych projektów, będę w pełni cieszyć się z tego lata i z tego, co dla siebie zrobiłam.


15 komentarzy:

  1. też tak myślałam, że w wakacje będę pisać bardzo często, a piszę rzadziej
    świetna koszula

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna koszula, idealna na lato :) Powodzenia w zrealizowaniu wszystkich, wakacyjnych zadań :)

    OdpowiedzUsuń
  3. padal deszcz? boze to wspolczuje ;/ u mnie piekna pogoda byla ;d fajny outfit

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam tego typu koszule ;) Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna koszula :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. e tam, moim zdaniem i tak robisz bardzo dużo i się w ogóle nie obijasz, gorzej jakbyś spędzała cały dzień przed kompem :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz, koszula jest bardzo ładna:) pozdrawiam:)
    ja też nie mam czasu:(

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne okulary i koszula, a latem tak jest jak tylko byłam u sibeie w domu także nie włączałam komputera i nie miałam nawet potrzeby przeg;adania stron. Tak to juz jest jak pod nosem ma sie ogrod i nie trzeba sie przeberac tylko po prosru wyjsc i polozyc sie na leżaku ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. najważniejsze, że potrafisz sobie w ciekawy sposób zorganizować czas :)
    a koszula urocza ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tego co napisałaś, wcale nie wynika, że się opuszczasz - wręcz przeciwnie :) Korzystaj z wolnego czasu ile możesz, a komputer nie zając, nie ucieknie.

    OdpowiedzUsuń