niedziela, 14 lipca 2013

Biała bluza - DIY

Do napisania tego posta zbierałam się 3 dni. Dopiero teraz znalazłam chwilę, żeby usiąść spokojnie i podzielić się z Wami moim DIY. Lubię takie dni, gdy dużo się dzieje i nie mam nawet czasu na włączenie komputera.
Bardzo lubię białe koszulki, więc gdy w sh znalazłam bluzę w tym kolorze, nie wahałam się ani chwili i przyniosłam ją do domu. W głowie od razu zrodził mi się pomysł na przerobienie jej. Ale na początek garść inspiracji.


Bardzo podobają mi się dziewczyny, które potrafią połączyć kobiecość i wygodę.

źródło: weheartit.com
 
A teraz moje dzieło z napisem wydzierganym ręcznie. Praca bardzo czasochłonna i okupiona opuchniętymi palcami, ale za to jaki efekt! Niepowtarzalny :)

Zapewne niedługo pojawi się stylizacja z bluzą w roli głównej :)

28 komentarzy:

  1. Bluza wyszła Ci genialnie! ;)

    A ja się nie zgodzę. Bo ostatnio ludzie narzekaniem na realia tłumaczą wszystko.. Sama byłam ostatnio świadkiem rozmowy jak kobieta narzekała, że nie ma pracy, a ostatnią straciła, bo przez miesiąc ani razu nie otworzyła sklepu punktualnie. Mężczyzna narzeka na brak oświetlenia w klatce, ale nigdzie nie zgłasza, że go nie ma itd. W życiu nie trzeba się rozpychać łokciami by coś osiągnąć i czuć się spełnionym, ale nasze społeczeństwo wybrało łatwiejszą drogę.. nawet nie próbuje tylko od razu zakłada, że się nie uda/ że się nie da.. i właśnie o to zakładanie z góry bez prób mi chodzi.. Bo czasami wystarczy malutki kroczek, wręcz tiptop by gdzieś dojść/coś osiągnąć/coś zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super !!!

    zapraszam do udziału w 6 konkursach u mnie :)))
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. hi babe! New giveaway on my blog…wanna join? You can win an amazing bracelet!
    Valenza Luxury giveaway
    Nameless Fashion Blog Facebook page

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam projekty DIY, sprawiają, że mamy w swojej szafie coś niebywałego i oryginalnego! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialnie Ci to wyszlo :)

    effiesdress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluza genialna. Ladny i estetyczny napis. Dzieki za komentarz u mnie. Pozdrawiam i zapraszam ponownir ;) www.adelajdainsp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się też sama "czysta" podobała :) Ale ta z napisami tez fajna.
    P.S. Żałuj! Kiedyś musisz odwiedzić Wrocław.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne outfity pokazalas! TeraZ pora na Twoj w nowej bluzie :) wyglada swietnie !

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobry pomysł, na pewno gładka bluza kosztuje o wiele mniej niż ta z wypasionym napisem/nadrukiem, dodać odrobinę pracy i kreatywności i mamy niepowtarzalny ciuch :) dzięki za fajny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  10. musze przyznac ze naprawde fajnie to wyszlo!
    ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. cudnie to wyszło:) ja niestety nie posiadam takich zdolności:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aaaaaa, PIĘKNA!! Bluza wyszła przecudownie, zwłaszcza, że musiałaś to wydziergać! Zdolniacha z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudownie zrobiłaś ta bluze! <3

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. *.* Przecudnie Ci wyszła! :o

    OdpowiedzUsuń
  15. WOW! Naprawdę pięknie wyszyłaś napis, jestem pod wrażeniem :) Piękna bluza!

    OdpowiedzUsuń
  16. efekt końcowy przepiękny!
    czekam na look gdzie w roli głównej to dzielo sztuki:)
    ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. wow!!! Piekna!!!
    www.lavilady.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam bluzy z nadrukami :) Już się nie mogę doczekać stylizacji.
    A.

    OdpowiedzUsuń
  19. świetną bluzę stworzyłaś :) wygląda naprawdę super czekam na zestawy z nią! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialny pomysł :) sama bym taką chciała

    OdpowiedzUsuń