poniedziałek, 3 czerwca 2013

Żółta maxi

Spódnice maxi są wszędzie. I świetnie! Uwielbiam patrzeć na dziewczyny w powłóczystych spódnicach. Ich kobiecość jest wtedy taka nieoczywista, mało dosłowna i nienachalna. Dlatego też piękna pod każdym względem. W zakrytych kostkach może być dużo więcej zmysłowości niż w odkrytych udach. Nie żebym pożegnała się z moimi bandażowymi spódniczkami. Co to, to nie. Jednak materie ciągnące się po ziemi chwilowo zdecydowanie zdominowały moją wyobraźnię.

Poniższy strój wybrałam na świętowanie bardzo przyjemnego momentu w moim życiu. Tak pięknie jest kochać...

Uwielbiam mieszkać nad morzem...

23 komentarze:

  1. ależ mi się podoba ta spódnica i jej niesamowity kolor!!! super!! a mieszkania nad morzem zazdroszczę <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Boska maxi :) a jej kolor jest mega :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  3. ohh zdjecie ostatnie mnie dobiło bo tęsknie za ciepłem i słońcem hahaha :D ale spódnica jest świetna, ma że tak powiem boski kolor!:D

    http://stylelovely.com/mimundonormal

    OdpowiedzUsuń
  4. Morze <3 zazdroszczę Ci tego widoku ;) Spódnica iście wakacyjna świetnie połączyłaś ją z delikatną bluzeczką.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ładnie wyglądasz ;)

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. za ostatnie zdjęcie nie lubie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie lubie spodnic maxi, ciagna sie po ziemi. Nie lubie nosic ale lubie na nie patrzec i marzyc jak w nich smigam :). Po ostatnim locie na ibizie w tej spodnicy podziekowalam i odrazu sprzedalam.
    Tak to jest jak jest sie niezdarą ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam taką jedną i muszę ją koniecznie wyciągnąć z szafy :-D

    OdpowiedzUsuń
  9. oj zawsze chciałam mieszkać nad morzem to moje marzenie <3
    zachody słońca spacery po plaży o tak <3
    cudna stylizacja taka na cieple dni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałą masz spódniczkę <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  11. też chciałabym mieszkać nad morzem :C świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  12. o mam taką spódnicę! tylko, że mój żółty jest "cieplejszy" :)
    bardzo fajna jest, optymistyczna!

    OdpowiedzUsuń
  13. haha.Zgadzam się "Jest maxi , jest impreza ;)"!
    Zazdroszczę! Ja tak dobrze w maxi nie wyglądam :(

    OdpowiedzUsuń
  14. niestety nie każdemu te spódnice pasują :C

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna stylizacja .
    Musze kupić sobie taka długa spódnice

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowna spódnica! Zakochałam się w niej <3
    W wolnej chwili, zapraszam do siebie:

    http://magduizm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne połączenie. Spódnica piękna.

    OdpowiedzUsuń
  18. o kurczę, ile dałabym za taki zachód słońca teraz! *.*
    piękna spódnica :)

    OdpowiedzUsuń