sobota, 8 czerwca 2013

Szarawary

W końcu nastał tak oczekiwany przeze mnie weekend! Świeci słońce, choć trochę oszukuje, bo wcale nie jest tak ciepło, jak by wynikało z obrazka za moim oknem. Mimo to wybieram się na plażę. Najwyżej zawinę się w koc ;) Zabieram ze sobą notatki, bo sesja i zaliczenia wiszą nade mną, jak czarna gradowa chmura. Żadna to nowość, że proporcjonalnie do wzrostu ilości słońca spada chęć do nauki ;) Z resztą chęć do nauki spada zawsze i wszędzie niezależnie od czynników.

Poniższy zestaw miałam na sobie podczas jednego z gorących dni długiego weekendu. Do luźnych spodni długo nie mogłam się przekonać. Owszem, podobały mi się na kimś, ale na mnie? Hmm. Aż do momentu, gdy weszłam do sklepu po długą miętową spódnicę i zobaczyłam je na wieszaku. W przekonaniu, że to je powinnam kupić zamiast spódnicy utwierdziła mnie moja mama :) A tak się prezentują:




21 komentarzy:

  1. świetne spodnie:) kocham takie luźne wygodne zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz! Spodnie fajne, jednak koszulka fajniejsza ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak Ty to robisz, że zawsze wyglądasz TAK rewelacyjnie?
    <3

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja widze super buty :) czy one sa na słupku ?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne te spodnie i idealne na plaże :D ha ja też muszę zaprzyjaźnić się z starymi notatkami haha;d

    http://stylelovely.com/mimundonormal

    OdpowiedzUsuń
  6. sliczne połączenie!!!! mega spodnie i top!!!!!
    ♡ ♡ ♡
    pozdrawiam,
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  7. troche krótszy ten top i by było idealnie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję ! bardzo mi miło ;) U Ciebie w poście świetne spodnie ;) fajny look ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne spodnie

    dodajemy do obserwowanych :)?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie wyglądasz ;) Dzisiaj kupiłam podobne, lecz to bardziej alladynki ;) Ja w swojej szafie mam jedną parę szarawarów i je bardzo lubię ;) Różnią się one tym, ze ich 'krok' kończy się w okolicach kostek ;p
    W wolnej chwili, zapraszam:

    http://magduizm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. slicznie wygladasz, calosc SUPER!

    Zapraszam na konkurs do wygrania dowolna para butów!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne spodnie !
    Zapraszam do wzajemnej obserwacji !

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne spodnie ;-);rewelacyjnie w nich wyglądasz ;-).

    OdpowiedzUsuń
  14. Znakomite spodnie i doskonała stylizacja. Mam nadzieję;że jeszcze nieraz Cię w nich ujrzę ;-).

    OdpowiedzUsuń