czwartek, 13 czerwca 2013

Koronkowe cudo

Koronka ma dwa oblicza. Może być zmysłowa, kobieca i uwodzicielska lub lekka, dziewczęca i urocza. Lubię koronkę w obu wersjach, choć chyba ta pierwsza jest trudniejsza do noszenia. Dzisiaj pokażę Wam koronkę dziewczęcą w otoczeniu pasteli. Takie pastelowe love z odsłoniętymi nogami :) Do sukienki w delikatnym beżowym kolorze założyłam miętowe koturny, które przez dwa miesiące nie dawały mi spać. Chodziłam w koło nich, kręciłam się, sprawdzałam, czy przypadkiem nie są przecenione i czy ciągle jest mój rozmiar. Kupiłam je dopiero z kuponami w Avanti, o których w dodatku dowiedziałam się przez przypadek od koleżanki. Myślę, że były mi po prostu przeznaczone ;) Torebka w kolorze pudrowego różu trafiła do mnie rok temu z okazji urodzin. Idealnie sprawdza się w stylizacjach  z nutką elegancji.



26 komentarzy:

  1. Jak zwykle piękna i promienna :) Jest lekko a jednocześnie elegancko:) pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. też lubię koronkę, zwłaszcza jeśli jest w bieli i sama szukam takiej sukienki:D

    http://stylelovely.com/mimundonormal

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się buty :3

    http://dishdogz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. lubie koroknę, ale ta sukienka nie przypadła mi do gustu :|

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka świetna! Ja bym szukała tylko lżejszych bucików do niej... To ma do siebie koronkowa kieca...musi być lekko jak najlzej;)

    OdpowiedzUsuń
  6. pieknie!!! zakochałam się w twojej sukieneczce
    ♥ ♥ ♥ ♥
    POZDRAWIAM,
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna sukienka :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. jakbym mogła to kliknęłabym LUBIE TO pod tym postem :D

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny akcent kolorystyczny w postaci sandałków :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam sukienki koronkowe, sama jestem szczesliwa posiadaczke jednej :-))

    OdpowiedzUsuń
  11. love this dress and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    Kisses
    http://francescagiusti.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakochałam się w tej sukience :) Ona jest taka śliczna i delikatna :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienka bardzo ładna, ale mi w oko najbardziej wpadła torebka! :)
    Bardzo fajne, dziewczęca stylizacja.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń