niedziela, 23 czerwca 2013

Czarna koszula

Właśnie dowiedziałam się, że zaczęłam wakacje. W końcu spokojnie i bez żadnych zaległości. Włączył mi się guzik od slow life i nie zamierzam teraz robić nic, co nie sprawiałoby mi przyjemności. W głośnikach Julia Marcell. W głowie masa przyjemnych wspomnień z ostatnich kilku dni, które były mi tak bardzo potrzebne, żeby się zresetować. Do pełni szaleństwa brakowało jeszcze tylko kąpieli nago w jeziorze w świetle księżyca. Może następnym razem ;)

Liczę, że teraz bardziej zmobilizuję się do pisania. Więcej czasu, więcej pomysłów. Oby... Tylko aparat się zepsuł. Więc będą zdjęcia z telefonu. Ale staram się ;)

Dzisiaj lekki zestaw na ciepłe popołudnie. Koszula, mimo że czarna, jest bardzo cienka i przyjemnie się ją nosi w upalne dni. Nie wiem, czy tylko ja odczuwam coś takiego, ale wcale mniej rzeczy na sobie nie daje mi ochłody.


27 komentarzy:

  1. uwielbiam takie luźne koszule skąd ta jest?

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna torebka i koszula! Bardzo faje zestawienie kolorystyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nice comfy outfit! :) You have nice blog. Want to follow each other via Bloglovin & GFC? Let me know in my blog dear. :)

    XX, IamJenniya

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog i notka :3
    ciekawie tutaj :)
    dlatego ZAOBSERWOWAŁAM i liczę na to samo z Twojej strony ;*
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna stylizacja, taka na luzie :) ale zmienilabym albo toerbke albo spodenki- zeby nie bylo tak rozowo pudrowo :) i np. dodalabym nude torebke, albo seledynowa, spodenki- jeansowe, zwykle :) ale tak jak jest tez jest dobrze!


    zapraszam do mnie :
    www.ewadymek.blogspot.com
    zostaw u mnie komentarz a do Ciebie wpadne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi sie;)
    zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładne szorty i torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dokładnie , bardzo podoba mi się ta architektura ;) U Ciebie fajna stylizacja :) najfajniejsza koszula

    OdpowiedzUsuń
  9. przy 33 stopniowych upałach to nie ważne co się ma na sobie, w naszym klimacie to nic nie daje;d jak to koleżanka mówiła "na egzamin idź w bikini" haha;d ale koszula bardzo mi się podoba, taka mgiełka i fajnie pasuje z różowymi spodenkami;d

    http://stylelovely.com/mimundonormal/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny blog ♥
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny zestaw, świetna koszula, widać, że jest przewiewna, idealna na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczni wyglądasz :))

    klaudynabiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. swietna koszula;D

    Zapraszam do mnie
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie!
    Dziękuje za odwiedziny :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładne shorty:) i ta koszula taka lekka:)

    OdpowiedzUsuń
  16. lubię łososiowy, świetnie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  17. rewelacyjne szorty
    ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam,
    ola:*

    OdpowiedzUsuń
  18. kąpiel nago w jeziorze? szalona :-)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Zawsze miałam problemy z zestawieniem koszul z czymś sensownym. Czarny i łososiowy fajnie ze sobą wyglądają. Torebka jest śliczna, sandałki to już w ogóle a na włosy to chętnie bym się z Tobą zamieniła :D Podoba mi się Twój swobodny styl, obserwuję! :)

    (uss-enterfun.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam. Jestem początkowo blogowiczką, liczę na obserwację i słowa krytyki, pomoc w rozwinięciu się. Również obserwuję aby nabierać lepszych doświadczeń. Pozdrawiam cieplutko!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajny set, torebka jest ciekawym dopełnieniem zestawu.

    OdpowiedzUsuń
  22. Niby zwykła czarna koszula ale jak ciekawie wygląda w tym zestawieniu ;)

    OdpowiedzUsuń