środa, 26 czerwca 2013

Biało-czarna elegancja

Korzystając z okazji, że za oknem zrobiło się wybitnie mało wakacyjnie, a okazja wymagała nieco bardziej eleganckiego wydania, postanowiłam pokazać Wam jeden z moich najlepszych zakupów ostatnich miesięcy. Jest to biała marynarka w fasonie ramoneski ozdobiona srebrnymi ćwiekami. Kupiłam ją za 20 zł w sklepie o mówiącej wszystko nazwie - "Defekt". Defektem marynarki, którą można było kupić w Reserved za jakąś 7-krotność mojego wydatku, były małe kropki na zgięciu łokcia, których nie widzi nikt poza mną ;) W końcu też premiery na blogu doczekały się półbuty o męskim kształcie, które darzę wręcz czcią i mam zamiar nosić je przez najbliższe 10 lat. Jednak nie ma to jak dobrej jakości buty. Poza tym bez wielkiej finezji. Nie za dużo, nie za słodko. Tak jak lubię najbardziej.



28 komentarzy:

  1. Torebka i buty fantastyczne ! pięknie wyglądasz ;) bajeczka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta kurteczka jest piekna : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam taki naszyjnik! Mam go xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietna ramoneska, tez taka chce! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawa stylizacja ;)
    też miałam ochotę na ten naszyjnik ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dlaczego w moim mieście nie ma takiego sklepu? Są tam ubrania z nowych kolekcji? Ja nigdzie nie mogę znaleźć idealnej ramoneski.
    A.

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo dobrze wyglądasz w tej ramonesce!
    ach szkoda, że u mnie takiego sklepu nie ma ;x

    OdpowiedzUsuń
  8. i bardzo fajny zestaw :) prosty ale ciekawy

    http://stylelovely.com/mimundonormal

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne buty! zapraszam do mnie na słodką biżuterię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładne ćwieki na kurtce! kurtka w ogole ładna :)(

    OdpowiedzUsuń
  11. kurtka mi się podoba i torebka ;>

    OdpowiedzUsuń
  12. Torebka bardzo mi sie podoba :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna kurteczka! ;)

    http://magduizm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ale udało Ci się z tą ramoneską:) jest świetna:)
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękna marynarka:)
    ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi się Twój styl :) Gustownie i z klasą :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  17. Czerń i biel to świetny wybór !

    OdpowiedzUsuń
  18. trójkątny naszyjnik bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. fajny look :)

    http://wcaleniejestemslodka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń