niedziela, 26 maja 2013

Niedeszczowo

Dzisiaj zastanawiałam się, czy może Bóg chciał poskromić studencką chuć, zsyłając ulewy, wiatry, burze i inne kataklizmy w juwenaliowe weekendy. Imprezy, na które czekałam, jak tylko dowiedziałam się, kto wystąpi na scenie, niestety nie wyglądały tak, jak powinny. Do domu wracałam tak mokra, że ciekło mi  z rękawów, ubrania wykręcałam, a na dodatek wyciągałam fragmenty liści spod bluzki. A dzisiaj co? Słońce! Ja nie mówię, że jest ciepło. Ale nie leje. Nie czuję się, jak po wyjściu z morza w środku października. Dlaczego nie mogło być tak w piątek? W sobotę? Why?

No dobra. Wyżaliłam się, więc mogę w końcu pokazać Wam, co założyłam na ten niedeszczowy dzień. Do oversize'owej kurtki przyszyłam ćwieki, czarne rurki kupiłam w sh za 3 zł, a pasiasty sweter wpadł w moje ręce w "Defekcie" - outlecie sieciówek z ubraniami lekko uszkodzonymi, który otworzył się w moim sąsiedztwie jakieś 2 miesiące temu. Uwielbiam i sweter, i sklep, w którym mogłam wydać 12 zł na nowy ciuszek z zaciągniętą nitką :)









34 komentarze:

  1. Kurtka i torba moi faworyci.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna Gdynia <3
    kurtka świetna !!!
    dziękuję za komentarz bardzo fajny blog dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. aj u mnie spodnie chodzą od 25 złoty;d ale fajnie przerobiłas tą kurtkę :d

    http://stylelovely.com/mimundonormal

    OdpowiedzUsuń
  4. jaka piękna kurteczka! Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie ta kurtka Ci wyszła!
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  6. w moim mieście odwołali koncert :C

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo podoba mi się ten sweterek:) uwielbiam jak uda mi się upolować coś fajnego po niskich cenach:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bóg z pogodą nie ma nic wspólnego ;) Ale kurtkę i zegarek masz fajną :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję ;) u Ciebie fajna torba i katana ;))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. faktycznie pogoda , ta weekendowa zazwyczaj płata psikusy

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolce na katance jeansowej sa genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. spodnie za 3 zł?! wow! tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. 3 zł, dlaczego jak ja byłam w sh to nic nie znajduję!? :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Woow jakie cudne pazurki :))
    Dzięki za odwiedzinki :)) Trafne rozpoznanie Wrzeszcza..
    A ja rozpoznaję Gdynię hihi :))

    Buziaki
    XO XO XO XO XO XO

    OdpowiedzUsuń
  15. zawsze kurcze tak jest - weekend pogoda tragiczna, środek tygodnia - słoneczko i upał. Zarówno kurteczka jak i sweterek wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy zestaw, świetna torba

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz fantastyczną torebkę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hi Dear friend Nice Pix Share Online.My pray with you Dear Friend......Got more Success Blessings in the name of GLORY.
    Join our Platform Part our Work.
    Behandling av rosacea
    Botox Sandnes
    Silikonpupper stavanger


    STAY BLESSINGS!

    THANKS
    JOHNS

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna katana, od dawna planuję sobie taką kupić

    OdpowiedzUsuń
  20. Torba i kurteczka świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystko idealnie do siebie pasuje !! Super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna torebka :> chyba mam taką samą,tyle że czarną:)

    OdpowiedzUsuń
  23. fajnie wygląda z tymi ćwiekami, muszę popracować nad swoimi jeansowymi rzeczami ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Lumpeksy i outlety to moja asbolutna miłośc, nigdzie nie znajdę tak wspaniałych ubrań za rak małe pieniądze, czasem nawet mam wrażenie, że nie umiem się już odnaleźc w wielkich galeriach handlowych;)
    Co do pogody- ma byc jeszcze gorzej co uporczywie uświadamia mi szeleszczący za oknem wiatr. Jakże mi jest z tego powodu smutno, w końcu- to już czerwiec!
    Przepraszam, że przy okazji komentarza trochę pospamuję, ale bardzo mi zależy, a jako początkujący blog jest mi trudniej zebrac głosu niż kilkuletnim "wyjadaczom":) http://trzymajfashion.allegro.pl/stylizacja-z-koszula/733 głosowanie odbywa się pod tym linkiem, poprzez kliknięcie 5 gwiazdek. Będę bardzo wdzięczna za każdą pomoc, z góry dziękuję:)
    Pozdrawiam słonecznie przy tej deszczowej pogodzie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale masz fajny uśmiech!:)
    Super wyglądasz Kochana:)

    Obserwuję Cię,jeśli masz chęć zaobserwuj mnie też,będzie mi bardzo miło.
    Zapraszam też do mnie;
    imluckylady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń