czwartek, 23 maja 2013

Jaskółki

Cieszyłam się jak dziecko z ostatnich słonecznych, gorących dni, które spędziłam w większości na plaży, lecząc się z frustracji na temat polskiej rzeczywistości. Zdecydowanie podniosłam sobie średnią chodzenia w sukienkach i spódnicach, napatrzyłam się na piękne dziewczyny w ich jeszcze piękniejszych ubraniach... Rozmarzyłam się po prostu. Dzisiaj już tak ciepło nie jest i zaskoczyłam się bardzo porankiem oraz podmuchem wiatru, który wepchnął mnie z powrotem do klatki schodowej. Chyba właśnie to mnie pchnęło do pokazania Wam uroczej sukienki w jaskółki, która trafiła w moje ręce zupełnym przypadkiem w czasie buszowania po sh, a od razu skoczyła na czołówkę sukienkowej listy ;)






Też lubicie zapach bzu? Ja uwielbiam.


Sukienka jest bardzo krótka, dlatego pod spód założyłam krótkie getry, które chroniły mnie przed niespodziankami :)
 



A na koniec zbliżenie na dzieło życia. Przyszyłam kamyczki do butów i jestem z nich bardzo dumna :D

26 komentarzy:

  1. ja kocham sukienki i spódniczki:)
    Twoja sukienka ma bardzo ładny kolor, wyglądasz bardzo dziewczęco i uroczo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham połączenia sukienek i dżinsowych kurteczek, co zresztą chyba widać na moim blogu :P

    http://merveileuse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna sukienka, bardzo dziewczęca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz! Sukienka jest świetna! :))


    http://fashion-drift.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest taka ładna!

    Dawna Justynaa (justyna-life.blogspot.com), teraz Shiny Lady (shinylady.blogspot.com), zapraszam już na nowy blog!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajna sukienka!:) i ślicznie w niej wyglądasz, zwłaszcza w tej jeansowej katance :) a co do pogody to ja też jak zobaczyłam, że na dworze 9 stopni to zakopałam się pod kołdrę :D

    http://stylelovely.com/mimundonormal

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ma się co frustrować ! :) jesteśmy tym czm myslimy :). Gdybym mieszkała w Trojmieście moj poziom frustracji z penwoścą byłby niższy niż gdybym mieszkała tam gdzie mieszkam obecnie :)

    a sukienka jest fajna i z kataną wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroszczę sukieneczki, śliczna jest! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. prześliczna sukienka! uwielbiam jaskółki, jedna gości nawet na moim ciele w postaci tatuażu :) noś sukienki noś, pięknie Ci w niej!

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobaaa mi się zegarek! :o

    http://dishdogz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna stylizacja i piękne dodatki :))

    Wyglądasz uroczo :))

    Dziękujemy za odwiedziny naszego bloga..

    Pozdrawiamy z zimnego Trójmiasta :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne buty :)!
    Pozdrawiam,
    zakochanaroza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie, dziewczęco, super:))

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna sukienka i zegarek ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. uroczo urocza sukienka!
    śćiskam

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześlicznie wyglądasz w tej sukience :) nic tylko czekać na cieplejsze dni!

    OdpowiedzUsuń