niedziela, 5 maja 2013

Hello May

Co prawda z opóźnieniem, ale wypadałoby się przywitać z nowym i chyba moim ulubionym miesiącem. No, może jeszcze konkuruje z czerwcem. Na ten przyjemny i pełen słońca dzień postanowiłam w końcu przeprosić się z kolorami i wyjęłam z szafy miętową kamizelkę, która przed spotkaniem z moją maszyną do szycia przypominała raczej odzienie tirowca, którego BMI zdecydowanie przekracza normę. Moje umiejętności krawieckie są raczej kiepskie i jeszcze dużo czasu upłynie, zanim wykonam prosty szew. Aczkolwiek staram się i próbuję tak często, jak tylko wyciągnę coś interesującego z sh. Myślałam, że po tylu latach szycia w rękach nie będę miała aż takich problemów ;)


42 komentarze:

  1. a mi kamizelka się bardzo podoba i ma świetny kolor!:D idealna do spodenek skórzanych jak i brązowych spódnic!:D i maj to też mój ulubiony miesiąc, zwłaszcza że otacza mnie sama zieleń i słońce ładnie świeci;d

    http://stylelovely.com/mimundonormal

    OdpowiedzUsuń
  2. fanie :D


    http://exploremystoryx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne szorty i loafersy! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tak Maj trzeba przywitac ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kamizelka jest piękna :) Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  6. trening czyni mistrza - dlatego ważne, że próbujesz cokolwiek szyć :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojj mnie też :) świetnie wyglądasz ;) tu Katsuumi, przeniosłam swoje konto na Google+, ponieważ niedługo ma zniknąć gadżet Obserwatorzy- jeśli chcesz być na bieżąco z moimi wpisami, zapraszam do dodania mnie do kręgów w Google+ (ramka po lewej stronie na blogu).

    OdpowiedzUsuń
  8. też bardzo lubię maj :)
    świetna kamizelka

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuje za odwiedziny :)

    Ps.Świetne szorty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie tu wyglądasz po prostu mega !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna miętowa kamizelka:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Skórzane szorty zawsze już będą moją miłością:)
    I maj zdecydowanie góruje nad czerwcem, na 1000%;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. swietne szorty:),tez poluje na takie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna kamizelka:)
    Dziękuję za wizytę u mnie, obudziłam się ze snu zimowego i dodałam nowego posta także zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też nie potrafię zbytnio szyć, ale chciałabym się nauczyć - trzeba trenować :))

    OdpowiedzUsuń
  16. wyglądasz super! <3 bardzo, ale to bardzo podoba mi się Twoja miętowa kamizelka :)

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładnie wyglądasz:) kolor kamizelki świetny:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny blog ♥! lubię takie notki :)
    jeżeli masz ochotę to zaobserwuj mojego bloga - rzecz jasna odwdzięczam się tym samym, tylko mnie o tym poinformuj :)

    xoxo, Turqusowa

    OdpowiedzUsuń
  19. Swietna stylizacja, uwielbiam te buty:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne szorty, miętowa kamizelka bardzo fajnie się z nimi komponuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Rewelacyjny zegarek!!! Piękna pogoda tylko pozazdrościć:)) Całość prezentuje się naprawdę już tak wiosennie...

    OdpowiedzUsuń
  22. super spodenki!! :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. pięknie zestawiłaś całość;) genialna kamizelka i te lordsy<3
    pozdrawiam P:)

    OdpowiedzUsuń
  24. chociaż ta kamizelka nie bardzo pasuje mi do tych skórzanych spodenek, to jednak te dwa elementy osobno są świetne, bardzo mi się podoba ten turkusowy kolorek! dziękuję za odwiedzenie mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetna kamizelka, super energetyczny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  26. super look:)fajne połączenie

    OdpowiedzUsuń
  27. połączenie bieli i mięty kojarzy mi się baaardzo letnio <3

    OdpowiedzUsuń