wtorek, 30 kwietnia 2013

Frappe

Popijam frappe według przepisu z podkładek pod kubki Jacobsa. Po pierwsze, kupując kawę, nie zauważyłam w ogóle, że podkładki tam są. Po drugie, nie wiedziałam, że w taki łatwy sposób można zrobić tak pyszną kawę. Chcecie przepis?
  • wsypujemy do dużej szklanki 4 łyżeczki kawy rozpuszczalnej (dla mnie trochę za mocna, ale ja lubię słabą kawę) i zalewamy odrobiną wody
  • mikserem spieniamy mocno kawę (pianka na ok. 2/3 kubka)
  • wrzucamy 5 kostek lodu
  • dolewamy mleka według swoich preferencji
Ja musiałam jeszcze posłodzić, bo aż takim koneserem kawy nie jestem, żeby pić gorzką. Świetna sprawa na ploty z koleżanką, bo na długo starcza ;)

Dzisiejsza stylizacja już nieco bardziej wiosenna. Swoją premierę mają ceglaste spodnie, które kupiłam w H&M na zimowej wyprzedaży, a teraz sprawdzą się świetnie. Całość bardziej elegancka niż zwykle, bo założona z okazji 50-lecia ślubu moich Dziadków.


41 komentarzy:

  1. spodnie są świetne, pasują do ciebie :) tak samo jak cały strój jest fajny i idealny na rodzinną imprezę :) i fajny przepis na kawkę, jak zrobi się cieplej to na pewno wykorzystam :)

    http://stylelovely.com/mimundonormal

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię takie połączenia, świetnie wygladasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam frappe <3 Bardzo fajny zestawik, bardzo podobają mi się spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny look, super buty:)
    dodajemy do obserwowanych?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam, że kawy nie pijam także przepis mnie nie kusi.
    Co do zestawienia to jak najbardziej odpowiednie na taką okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię taką niewymuszoną elegancję.
    Piękne loafersy i kopertówka! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna stylizacja ♥ Bardzo pasuje do Ciebie :)
    http://pozytywnieenaszkicowanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne spodnie :)
    A co do Twojego komentarza u mnie to w dodatku mleko UHT ma mniej składników odżywczych, dlatego nie polecam go :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna torebka i buty :) też chcę takie mieć. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja!:)

    Mam identyczne buty lecz w kolorze nude :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna marynarka, spodnie :)) w końcu człowiek może sobie pozwolić na coś lżejszego :)) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się ten zestaw. Spodnie mają ciekawy kolor, a kopertówka z ćwiekami jest śliczna :))
    Dziękuję za odwiedziny, obserwuję i zapraszam do tego samego!
    http://fashion-drift.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Baardzo efektowne połączenie :))) POZDRAWIAMY!!!! :)))))

    OdpowiedzUsuń
  14. mega stylizacja! prześlicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kawy nie pijam wcale :) Świetna torebka :D

    OdpowiedzUsuń
  16. a mi nie smakuje żadna kawa :-))

    OdpowiedzUsuń
  17. kopertówka jest śliczna! a frappe uwielbiam, nawet gorzkie ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jestem amatorem kawy ale tylko z mlekiem i cukrem :))
    Świetny naszyjnik i torebka

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam frappe, jest przepyszna
    wyglądasz bardzo szykownie

    OdpowiedzUsuń
  20. buty i torebka - super!

    Przy okazji zapraszam Cię na rozdanie, możesz wybrać wężowy choker. :) Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam frappe:) świetnie wyglądasz, spodnie mają śliczny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Takie frappe to jeden z moich ulubionych letnich przysmaków ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Powiem ci szczerze, ze dzieki takiemu tempu ktore mam teraz czuje ,ze zyje :) swietne spodnie, wygladaja bardzo ladnie na Tobie <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładne buty, fajne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczny kolor spodni taki wyrazisty i wiosenny !

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubię Cię w tym eleganckim wydaniu ;*

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawie tu u Ciebie! Świetne buty i torebka :)
    http://karolinaukleja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń