piątek, 12 kwietnia 2013

Dżokejka

Dzisiejszy strój przywodzi mi na myśl bryczesy i jazdę konną. Żeby nie powiedzieć, że mundur Abwehry ;) Ukochane rurki zamieniłam na proste materiałowe spodnie, które mam w szafie od lat. Były już przerabiane i trochę ze mną przeszły, ale na zimę zawsze o nich zapominam, bo po prostu marznę. A że w tym roku zima była długa jak diabli, istniało podejrzenie, że spodnie wpadną na zawsze w ciemną otchłań zapomnienia.
Do nich założyłam czarną koronkową bluzkę i sznurkowy wisior, które moim zdaniem dodają nieco kobiecości.

45 komentarzy:

  1. a mi się podoba twoja torebka:D sama szukam takiej heh

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz ładny kolor włosów tu :) zmieniłaś czy to efekty słońca? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To słońce zrobiło ze mnie blondynkę ;)

      Usuń
  3. bardzo fajne te spodnie:) całość świetnie się prezentuje:)


    Zostałaś u mnie otagowana:)Zapraszam do zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Płaszczyk wciąż świetnie się prezentuje, spodnie również ciekawie wyglądają, poza tym bardzo lubię połączenie brązu i granatu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie spodnie wyglądaja tak luźno wpuszczone :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne połączenia - podoba mi się! ; ) Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajna całość:) kurteczka super:)

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacyjna ta koronkowa bluzka, sexy! :) śliczna i naturalna z Ciebie dziewczyna, aż miło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super polaczenie. Ciekawa stylizacja. Bardzo mi sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem czemu ale nie wyświetlają mi sie Twoje zdjęcia a bardzo chciałam zobaczyć Twój outfit :(

    OdpowiedzUsuń
  11. nie wiem czy sie odchudzam czy nie :D jem zdrowe jedzenie i cwicze :P hehe

    OdpowiedzUsuń
  12. A mi najbardziej podoba się płaszczyk :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Płaszczyk i torebka podobają mi się najbardziej :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne słońce na zdjęciach - nareszcie !
    Fajna całość :)

    OdpowiedzUsuń
  15. spodnie i bluzkę chętnie bym przygarnęła ;d

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie połączyłabym tych spodni z tym płaszczykiem, choć jedno i drugie jest bardzo ładne!
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękna ta narzutka i buty i torebka

    OdpowiedzUsuń
  18. Torebka i buty najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bluzka i torebka <3

    Świetny zestaw !

    OdpowiedzUsuń
  20. buty wow! w całym zestawie zmieniłabym tylko bluzkę, ale ogólnie bardzo na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajnie! zapraszam do obserwowania i na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne spodnie, lubię taki miejski luz :)

    OdpowiedzUsuń
  23. swietne spodnie!!!!!
    ♥ ♥ OLA ♥ ♥/ FASHIONDOLL.PL

    OdpowiedzUsuń
  24. zamiana spodni trafna, są super :DD
    fajny nagłówek ^^

    OdpowiedzUsuń
  25. Spodni bym nie założyła, ale na Tobie się fajnie prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo dobrze wyglądasz w tych spodniach :)

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczny płaszczyk :) wyglądasz bardzo fajnie :) <3

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Torebka cudna! :)

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. taka kratka nie do końca mnie przekonuje, ale koronka ładna :)

    OdpowiedzUsuń