środa, 17 kwietnia 2013

Dzień na opak

Czasami zdarzają się dni, gdy wszystko dzieje się nie tak. Na opak i wbrew oczekiwaniom. Niekoniecznie źle, ale po prostu inaczej. Inaczej niż bym tego chciała. Inaczej niż wydaje mi się oczywiste.
Dzisiaj jest taki dzień. Chyba nic do tej pory od rana nie poszło utartą ścieżką i znanym rytmem. Moim rytmem. Zmagam się od rana, nie tyle ze stresem, co z ciągłym zaskoczeniem. I przyznam szczerze, mam już tego dość. Wystarczy mi wrażeń na dzisiaj.

Zdjęcia zrobione były dnia, gdy świeciło piękne słońce i bynajmniej nic nie miało zamiaru mnie zaskakiwać. Zestaw wymarzyłam sobie podczas bezsennej nocy, gdy jeszcze leżał kwietniowy śnieg. I mogłam go w końcu na siebie ubrać, wtórując męskiemu myśleniu, które sugeruje, że wraz ze słońcem na ulicach pojawią się kobiece nogi.


32 komentarze:

  1. Ależ cudnie wyglądasz! Piękna i delikatna ta spódniczka.

    OdpowiedzUsuń
  2. piekna masz spodniczke!
    lubie takie zestawy na cieplejsze dni!

    OdpowiedzUsuń
  3. chcę oglądać twoje nogi, nogi:D chcę byś założyła mini, mini. Ale tak wracając do tematu to bardzo fajna stylizacja i chyba te w nocy wymyślone zawsze się sprawdzają haha:D spódniczka jest świetna tak poza tym:D

    OdpowiedzUsuń
  4. zmień częstotliwość, dzięki myśleniu o rzeczach za które jesteś wdzięczna - mi to pomaga :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spódniczka ma genialny krój i bardzo Ci pasuje,całość też świetnie dobrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne połączenie, całość na wielki plus! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja w sumie nawet lubię jak coś idzie inaczej

    OdpowiedzUsuń
  8. o tak, jak wychodzi słońce to wszystkie ubieramy spódniczki i sukienki;) bardzo fajny zestaw
    pozdrawiam P.

    OdpowiedzUsuń
  9. jest i wiosna!!! śliczna zwiewna spódniczka w kolorze nude!!!! urocza!!!
    ♥ ♥ ♥ CAŁUSY NA WIOSNĘ:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  10. spódniczka jest genialna! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądasz fantastycznie :)

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. No cóż czasami życie potrafi zaskakiwać a najczęściej z powodu decyzji bądź ich braku u pewnych ludzi .. a później wszystko się wali :) ale przyroda też potrafi mocno zaskoczyć i to w mgnieniu oka ;) Bardzo fajny zestaw, plus za pokazanie nóg w końcu mamy wiosnę !

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie!:)

    Zapraszam do mnie na konkurs:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Your shoes are so cute!!!

    http://couturetrend.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja miła, a wiesz, że w blogosferze nawet był obchodzy w tym roku (i to nei dawno) Dzień na Opak ? :))

    OdpowiedzUsuń
  16. ja mam mnóstwo takich dni ostatnio;/
    Świetna spódniczka!

    OdpowiedzUsuń
  17. Sliczna stylizacja. Dziekuje za komentarz.Obserwuje i bardzo sie uciesze na rewanz:-)
    Kisses
    Aga

    New posts:
    Wishlist Spring 2013
    How to wear prints?
    Follow me at Bloglovin!
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna spódniczka! ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz super!
    Spódniczka jest mega!:):)

    Obserwuję Cię,będzie mi miło jeśli odwdzięczysz się tym samym:*

    Pozdrawiam i zapraszam;
    http://imluckylady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mi się ten zestaw podoba :) niby prosto i zwyczajnie, a jednak stylizacja robi niesamowite wrażenie ;) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Podoba mi się ;-)

    Na co robisz włosy, że są tak delikatnie podkręcone?

    OdpowiedzUsuń