niedziela, 31 marca 2013

Z tęsknoty za wiosną

Męczy mnie bezsenność. Chwilowo. Sąsiad na dole korzysta z okazji, że nie ma rodziców. Gra na pianinie i razem z kolegami wyśpiewuje jakieś ogniskowe piosenki. Generalnie lubię jego pianino i lubię słuchać pięknej muzyki, którą gra. Ale dancingowe szlagiery jakoś mnie nie biorą. 
Włączenie komputera na pewno nie jest metodą na zaśnięcie, ale kiedy sen nie przychodzi, trzeba jakoś ten czas wykorzystać, a nie przekładać się z boku na bok. Stąd pomysł na sklejenie kilku wiosennych zestawów z ciuszkami, które wiszą w szafie i z coraz mniejszą cierpliwością czekają na swoją kolej. Musi mi to na razie wystarczyć, bo na wiosnę, wiosenne stylizacje i zdjęcia jakoś się nie zapowiada. Kto oglądał dziś prognozę pogody, ten wie. Pierwszy tydzień kwietnia nie nasz kochane blogerki. Ani loafersów, ani skórzanych kurteczek nie będzie. Tylko płacz i zgrzytanie zębów.




38 komentarzy:

  1. tęsknię do takich zestawów :( ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez tesknie, jak famfaramfam ;) a sąsiad musi miec pasje ;D:D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tez tęsknie za wiosną , doprowadza mnie do szału ta zima a ja sobie szpilki kupiłam kiedy je ubrać hhmm



    DodJE DO obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluje:) ja cierpie na bezsennosc od 2 3 tygodni... znowu..

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez ostatnio nie śpię dobrze. Wiele mam na głowie i wiele rzeczy mnie drażni. CO do zestawów, to chcę już oddać się sukienkowemu szaleństwu! Wiosno przyjdź :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie też męczy bezsenność i to od 3 dni ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja mam sąsiada, który gra na gitarze, czasem też coś tam podśpiewuję, pasowali by do siebie, haha ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne te zestawy ;)

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. nawet nie mów... mam dość zimy, tak ładnie było w sobotę i śnieg musiał znowu do nas zawitać heh

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobno dopiero 9 kwietnia ma byc jakiekolwiek ocieplenie, a i tak nie należy spodziewać się podskoczenia temperatury o 10 stopni. :C

    OdpowiedzUsuń
  11. kochana, mam dosyć tej zimy!! przygarnęła bym te wszystkie cudowności!!!
    ♥♥♥♥ pozdrawiam serdecznie:* przepraszam za dłuższą nieobecność:*

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne kolorowe rzeczy <3
    też tęsknię za wiosną <3

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie razem i każdy z osobna - piękne zestawy

    OdpowiedzUsuń
  14. żółta maxi spódnica jest najlepsza!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne zestawy, szczególnie podoba mi się spódnica maxi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja już dzisiaj poczułam wiosnę. Została resztka śniegu i słoneczko już mocniej grzeje :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  17. Hm, też nie mogłam ostatnio spać. Biała ramoneska jest śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. dziękuję za odwiedziny!
    świetne zestawy!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też tęsknie za wiosną. Bardzo brakuje mi ciepłych promieni słoneczka:)
    Śliczne te zestawy. Wszystkie mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  20. owww, możemy tylko wzdychać do sandałków...

    OdpowiedzUsuń
  21. ale bym chętnie wskoczyła w coś takiego...

    OdpowiedzUsuń
  22. fajne zestawy ;)
    no to czekamy na wiosnę ;_)

    OdpowiedzUsuń
  23. Hi sweety!! I've just discovered your blog and i like it very much!!
    This is a great post, lovely :)
    Come to check my blog at;
    http://peaceinmyshoes.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  24. piękne stylizacje- chciałoby się tak w końcu ubrać a tu zimno i śnieg za oknem:(

    OdpowiedzUsuń
  25. Nawet sobie nie mogę wyobrazić, że będziemy tak chodzić ubrani ;-) Przywykłam do zimy i śniegu ;-)!

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudne zestawy, zwłaszcza energetyzująca maxi z ostatniego kolarzu przyciągała moją uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam takie zestawy szkoda, że pogoda na to nie pozwala :)

    OdpowiedzUsuń
  28. O jakie fajne zestawy, bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  29. 3 i 4 zestaw to jest to super!
    dzięki za odwiedziny,
    Angelique.

    OdpowiedzUsuń