poniedziałek, 11 marca 2013

Purple

Wykorzystywania nowości ciąg dalszy :) Dziś na świeczniku fioletowa koronkowa sukienka. Bardzo przyjemnie się nosi, a koronka jest dobrej jakości - dosyć sztywna i nie zaciąga się. No i ten kolor <3 Pokazuję się Wam dzisiaj w nieco bardziej eleganckim wydaniu, które sprawdzi się na randkę lub średnio oficjalne wyjście. 
Dzisiejszy dzień zdecydowanie nie należy do udanych, stąd brak polotu z mojej strony. Dobija mnie pogoda. Bo śnieg przesypuje mi się przez cholewki butów. I dobijają mnie ludzie. Ze swoim nieogarnięciem i galopującym egoizmem.
Ale za to chociaż  na zdjęciach świeci słońce.


42 komentarze:

  1. Lubię fiolet, jak i koronkę, dlatego te połączenie - świetne. Ogólnie cała stylizacja jest przyjemna dla oka. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna sukienka bardzo pasuje do Ciebie ślicznie Ci w niej :*

    OdpowiedzUsuń
  3. sukienka faktycznie bardzo fajna i ma świetny kolor, a co do pogody to nie tylko ciebie dobija heh:( juz mam ochote wyrzucic swoje kozaki i po prostu przespac az do wiosny :d

    OdpowiedzUsuń
  4. jejkuuu, ale piękny kolor twojej sukienki <3 wyglądasz cudownie :)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna sukienka :)

    http://prettylittlefashionistaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. prześliczna ta sukienka! :)

    www.cookplease.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję pięknie!! :)
    uwielbiam te torebki!

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie we wrocku słońce strzeliło chyba focha ;c a zestawik piękny w swej prostocie :)

    zapraszam do mnie http://ullacherry.blogspot.com/

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja umiem, nie umiem, sama nie wiem, ale tak sie czasem czuje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko ze sobą świetnie współgra. Nie ma przesytu i jest okeeej.:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny look! Zakochałam się z sukience! :D Cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fantastycznie wyglądasz w tej sukience, kolor jak najbardziej "twój" :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienka ma fantastyczny kolor!!! Bardzo bardzo mi się podoba!!

    OdpowiedzUsuń
  14. przepiękna sukienka! Jestem zachwycona nią! ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajnie wyglądasz!
    pozdrawiam i w wolnym czasie zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wyglądasz,bardzo kobieco!
    Pozdrawiam i zapraszam;

    http://imluckylady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale piękny zestaw ;) Super ta sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładna sukienka:)
    Zapraszam na konkurs!
    Do wygrania kosmetyki z CLINIQUE
    http://nowakosiaaa.blogspot.com/2013/03/competition.html

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczny kolor tej sukienki, na prawdę dobrze Ci w takim kolorze :) wyglądasz bardzo kobieco!

    OdpowiedzUsuń
  20. dziękuję za komentarz ;) śliczny kolor

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny kolor tej sukienki ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczna sukienka- piękny ma kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  23. pięknie wygladasz :) sukienka jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ale boska sukienka, cudowny kolor!!
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    z pozdrowieniami z Gdyni,
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  25. Może dziwnie to zabrzmi, ale masz bardzo przyjemną twarz :) W takim senie, że po twojej twarzy widać, że jesteś miła.
    Sukienka przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo elegancko i bardzo mi się tak podoba:)
    pozdrawiam i obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  27. piękna torebka!! Zakochałam się w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  28. piękna sukienka fioletowa bez dwóch zdań!
    ściskam ciepło:*

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękne sukienka <3
    Ale buty psują efekt, dałabym czarne botki na szpilce :)
    Mimo wszystko i tak wygądasz uroczo

    www.confassion.pl - mój butik internetowy z odzieżą dla blogerek i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajna sukienka :) Marynarka też:)

    OdpowiedzUsuń