czwartek, 7 marca 2013

Pasiak

Skwapliwie wykorzystuję nowości w szafie, które pokazywałam Wam w poprzednim poście. Jestem z nich ogromnie zadowolona. Póki co sprawdzają się świetnie.
Pogoda jest zdradliwa, a marzec rzeczywiście miesza wielką drewnianą łychą w glinianym kociołku pełnym promieni słońca, kropli deszczu, zimnych porywów wiatru i wiosennych powiewów. Nigdy nie wiadomo czego się spodziewać, a w ciągu dnia warunki kilkakrotnie zmieniają się o 180 stopni. Na pewno nie będę odosobniona, jeśli powiem, że załamuje  mnie myśl weekendowych mrozów. Brrr... A ja już chciałam chować na dno szafy zimowe rzeczy. Nie żegnajmy się z nimi jednak tak szybko. Poza tym gruby sweter będzie świetny również wiosną, a lekki komin przyjemnie opatuli szyję w wietrzny dzień. Niektóre rzeczy mimo typowo letniego lub zimowego charakteru warto przystosować do innych warunków :)
Ale nie rozwodząc się zbytnio, przejdę do stylizacji. Jak to zazwyczaj u mnie, nie zobaczycie fajerwerków, welonu i jaszczurki wystającej z kieszeni ;) Strój jest bardzo prosty, może go nosić każdy i dobrze się w nim czuć. A na pewno większość z Was ma w swojej szafie elementy tego typu. Może to i wtórne, a na pewno nie widowiskowe. Ale czy na co dzień ubieramy się widowiskowo?


50 komentarzy:

  1. bardzo mi się podoba, świetny look

    OdpowiedzUsuń
  2. Czuć wiosnę jak się patrzy na te zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię takie zestawienia! Sweterek, torebka i buciki cudowne ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja lubię twoje stylizacje nawet bez węża w kieszeni ;0 wszystko mi się podoba w wolnej chwili zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  5. super zestaw ! sweter idealnie współgra z karmelowymi dodatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. raczej na co dzień ubieramy się tak, aby było nam wyodnie, a ten strój spełnia te wymogi. I faktycznie sweter jest świetny, ma fajny kolor a do tego dobrze ci w nim :) mi strój się podoba bardzo i mogłam nie czytać wstępu o mrozach w weekend bo jutro muszę jechać przed 7 do szkoły. co mnie nie napawa optymizmem, zwłaszcza że od wczoraj wręcz leje a nie pada :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały sweter!!!! brakuje mi takich codziennych połączeń.
    I nasz piękna Gdynia w tle:*
    pozdrawiam serdecznie w dniu kobiet!!:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo lubie taki sweter, wygodny, na codzien. super :)


    http://cookplease.blogspot.com/ nowy przepis zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Naszyjnik jest genialny!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. każdy element tego looku przyciąga mój wzrok:)
    super!
    pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  11. torba i naszyjnik genialne;)
    pozdrawiam P:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam bluzki, bluzy i t-shirty w paski :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sweterek bardzo ładny :) lubię takie pasiaki :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładnie Ci w takiej stylizacji i do tego naszyjnik świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wszystkie elementy są świetne:) ale sweterek skradł mi serce:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Proste rozwiązania są najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny sweterek! bardzo ładnie wyglądasz. :D

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam paski pod każdą postacią super, że są teraz w najnowszych trendach można przez to znaleźć wiele cudownych pasiastych "perełek":))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna torebka, ładnie wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Awesome outfit! Great color combo:)

    http://theprintedsea.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo ładny ten "pasiak" :)

    OdpowiedzUsuń
  22. też już miałam chować zimowe rzeczy, a tu nagle bum, śnieg. zakochałam się w Twoich butach *.*

    OdpowiedzUsuń
  23. Sweterek i naszyjnik, przesliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale Ty świetnie piszesz :)
    Podobają mi się te paski na swetrze :)

    OdpowiedzUsuń
  25. fajny look.:D Wszystko ze sobą współgra.:P

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne masz buty :)
    pozdrawia i zapraszam do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo ładnie skomponowany zestaw :)

    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie wyglądasz ! Naszyjnik jest cudny ,idealnie tu pasuje;)

    OdpowiedzUsuń
  29. No, z tą jaszczurką to byś się mogła postarać... ;)
    Ja już-już chciałam odwiesić moją zimową kurtkę w jakieś tajemne miejsce i nie musieć jej wyjmowac przez kolejne pół roku, a tu proszę... WIĘCEJ ŚNIEGU!

    OdpowiedzUsuń
  30. Też czekam na cieplejsze dni, ale raczej przyjdą nieprędko. Śliczny sweter, zwłaszcza, że KOCHAM PASKI! ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. torebka to moje must have :) ostatnio nie mam szczęścia co kupię, to mi się rozwala. Pasiasty sweterek zawsze wygląda fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ale fajnie wyglądasz <3 sweterek jest super, wygląda na bardzo miękki <3 jesteś świetna!
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. torba i naszyjnik swietne :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Buciki wyglądaja na niesamowicie wygodne! Sama na takie jakiś czas temu polowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. przepięknie! Sweterek jest śliczny i do tego ta torebka!

    OdpowiedzUsuń
  36. moim zdaniem świetny zestaw :)
    ja nie przepadam za stylizacjami "szokującymi" i "niekonwencjonalnymi" bo nigdy sama nie czuła bym się w nich dobrze :)
    Twój strój z pewnością włożyła bym nie jeden raz !

    OdpowiedzUsuń
  37. Lubię sweterki w paseczki! Twój mi się bardzo podoba! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. bardzo fajny casualowy set:) bardzo ci do twarzy w takim kolorze pomadki- wyglądasz bardzo świeżo i dziewczęco:)

    OdpowiedzUsuń
  39. świetny zestaw, bardzo ładnie wyglądasz w odcieniach granatu, a brązowe i złote dodatki to strzał w 10 :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Sweter i buty rewelacyjne!!!

    OdpowiedzUsuń
  41. Mam niemal bliźniaczy sweter, który znalazłam w SH za 1zł! :D

    OdpowiedzUsuń