poniedziałek, 4 marca 2013

New in

Gdy myślałam, że już powoli zaczynam wychodzić z nałogu lumpeksowego, stała się rzecz niebywała. Znowu przyniosłam do domu torbę ciuchów. Chociaż, jak by się głębiej zastanowić, to nie ma w niej nic niebywałego. Po prostu trafił się dobry rzut w moim ulubionym sh ;) A ja oczywiście uległam. Bo jak można nie kupić swetra za 5 zł? Czy ktoś potrafi mi odpowiedzieć na to pytanie?
Dodatkowo na skraju zimy moje podstawowe obuwie codzienne odmówiło posłuszeństwa i musiałam się zaopatrzyć w kolejne buty. Byłam wręcz zmuszona (taaa, każdy pretekst jest dobry ;)). Bo nie dam rady wytrzymać całego dnia w moich looks like emu, ani tym bardziej na obcasach. Pozytywnym aspektem jest to, że z racji na kończącą się zimę ich cena była niska i na pewno nie zdążą mi się znudzić do następnej.
Co poza tym? Od jakiegoś czasu szukałam torebki. Nieco się wzbraniałam przed klasyczną już 'shopperką', którą często można spotkać na ulicach. W końcu jednak jej urok mną zawładnął i trafiła do kolekcji. Teraz pewnie nie będę wypuszczać jej z rąk ;)

Chyba powinnam zatytułować ten post wyznaniami zakupoholiczki ;)

38 komentarzy:

  1. Ahh, takie łupu z sh to ja uwielbiam!!
    Dziś również coś tam upolowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi this is a lovely blog honey I think we should follow on GFC and Bloglovin? what do you think?
    let me know I'll follow back for sure
    New post is up on my blog you should have a look :)
    oxoxoxo
    Marie

    OdpowiedzUsuń
  3. Skąd ja to znam ;) Chociaż całe szczęście w swoich okolicach nie mam żadnego ulubionego sh (więc nie korci) - za to jak wpadnę do rodzinnego miasta to wyjeżdżam z pełnym worem :P

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę ze zakupy udane podoba mi się torebka i buty

    OdpowiedzUsuń
  5. same ładniutkie nowości, zwłaszcza torba i buciki ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniałości!!!♥ pozdrawiam z Gdyni, OLA

    OdpowiedzUsuń
  7. sukienka jest śliczna- piękny kolorek<3

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW! Co za zakupy - szczęgólnie ta torba i sukienka genialne! Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję udanych zakupów, nie przejmuj się to normalne, myślę, że nikt nie oprze się sweterkowi za 5 zł ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zakupy- sweterek w paski, sukienka i torebka to moi faworyci !!! :)
    Zakupoholizm to także i mój problem :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Aaa! gdzie taki ciucholand? kurtka totalnie w moim klimacie. jednak powiem Ci szczerze: z ciuchaczy nie da się wyleczyć. szczególnie, jak ma się upatrzony jeden zajebisty :P

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna torebka! i wgl bardzo ciekawy blog prowadzisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. interesujacy blog, fajna, wiosenna kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. motocyklówki są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale się obłowiłaś:) koronka cudna:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zakupyu mega udane! torebka fajna, ale nie wiem czy bym się skusiła ze względu na to, że notorycznie spotyka się ją na ulicach ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdobycze! ale najbardziej powala mnie torebka! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja wczoraj też byłam na zakupach w lumpku i od razu humor mam lepszy :)
    Ta torebka jest super!

    OdpowiedzUsuń
  19. lupy super :D tez lubię lumpy, ale ostatnio nic ciekawego w nich nie mogę znaleźć, bo jak jest dostawa to większość ludzi się rzuci na to i worami wynoszą, a ja biedna w szkole wtedy jeszcze siedze ;(

    OdpowiedzUsuń
  20. Dzięki za piosenkę, teraz mam małą przerwę w nauce polskiego, ale w wolnej chwili przesłucham:))

    OdpowiedzUsuń
  21. ja tam nie mam takiego wyrzutu sumienia i sama mam zamiar wybrać się do swojego ulubionego lumpa;d a co do rzeczy to podoba mi się bardzo sweter w paski, do tego ta koronkowa sukienka (ma fajny kolorek) i buty :D

    OdpowiedzUsuń
  22. tez jestem uzalezniona od sh:),uwielbiam je i zawsze przynosze do domu pełny wór ciuchów:P:P,świetne zakupy kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  23. sh to najczęsciej odwiedzane przeze mnie sklepy :D niestety ostatnio nie mam szczęścia, szczerze gratuluję łupów :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ale rzeczy wypatrzyłaś w sh, niezłe! tez muszę się przejść w końcu :D
    śliczna torba *.*

    OdpowiedzUsuń
  25. oooo ja! ale cudeńka :*

    OdpowiedzUsuń
  26. genialna torba, marzę o takiej :)

    OdpowiedzUsuń
  27. mam to samo w 2ndhandach... Zawsze to takie 'no za 4/5/6/7 zł TEGO nie kupić??' Heheh;D

    OdpowiedzUsuń
  28. awww, ja też ostatnio wróciłam z reklamówą łupów :-D

    OdpowiedzUsuń
  29. no właśnie dzięki, takim osobom jak Ty trafiłam do sh po raz pierwszy i nie żałuje:) właśnie pojawił się u mnie set z rzeczą, którą złowiłam:)
    ale jest też drugi problem, te tanie pieniądze uzależniają :)ściskam:*

    OdpowiedzUsuń